Har dere fått strekkmerker?

Eg har heldigvis ikkje fått eit einaste strekkmerke, verken dette svangerskapet eller i mine to forrige svangerskap. :) Så akkurat der er eg heldig.

Fikk ingen i første svangerskap og foreløpig ingen i dette. Håper på det beste:)

Jeg hadde en del strekkmerker nederst på magen fra før [emoji14] Har fått noen flere lenger opp, men det plager meg overhodet ikke. Godt å se tegn på at magen vokser selv om det ikke er så lett å se med det blotte øye [emoji16]

Jeg var gravid første gang da jeg var 17-18, fikk masse strekkmerker da, synes det var kjipt og tok meg 3 år før jeg klarte å vise meg offentlig i bikini, men nå er eldste jenten snart 7 år, så nå bryr jeg meg rett og slett ikke lenger :p. Er så mange som har strekkmerker, både damer med og uten barn :)

Fikk strekkmerker dagen før termin sist, og de er blitt veldig tydelige igjen nå, men tror ikke jeg har fått noen nye enda :)

Nei ingen strekkmerker enda, men har heller ikke så stor mage:p
Men skulle det komme noen så er de hjertelig velkommen, de bryr meg fint lite å er jo bare ett minne/tegn på noe fantastisk :happy:

Jeg har hatt strekkmerker siden tenårene så de er jeg godt vant med! Tror kanskje ikke jeg har plass til fler! Bank i bordet[emoji13]

Ser ikke på strekkmerker som noe negativt! :) Har ikke så mye selv og heller ikke så tydelige, det som er pga graviditeten er bare noen få streker på fronten av magen. Ellers så har jeg godt synlige strekkmerker på siden av magen, og de har jeg hatt noen år nå etter at jeg plutselig ikke var så tynn & spinkel lenger [emoji28][emoji4]
Føler at strekkmerkene kan komme med glede, om de vil [emoji38][emoji23]

(Uke 20+4 idag, og fikk de svake strekkmerkene tidlig)

Ingen nye strekkmerker nei. Har ikke fått så veldig mange på magen i tidligere svangerskap, gikk mest ut over innsiden av lårene mine da jeg fikk fryktelig mye vann i kroppen med eldste [emoji13] Men men, ingenting som plager meg i det daglige [emoji1]

Ingen nye foreløbig:) fikk noen få når jeg gikk med baby nr 2,hun kom 7 dager etter termin og merkene kom nøyaktig 4 dager før fødselen startet. Da var jeg snurt ja!:D bryr meg ikke om de nå og bekymrer meg ikke om det skulle komme fler:)

Ingen dette svangerskapet, enda... Men har masse på pupper, lår og rumpa fra de to forrige. Kan ikke bli så mye verre, så strekkmerkene får komme hvis de finner plass blant de andre [emoji23] har aldri fått på magen, kan godt slippe - mest fordi det klør og er ubehagelig med mye nye strekkmerker, men også fordi jeg er glad for å ha sluppet unna der... så da kan det jo fortsette sånn ;)

Nei. Ikke denne gang. Enda. Men har mange fra før av [emoji14]

Bryr meg dog ikke.

Har strekkmerker på lårene og siden av hoften fra jeg var tenåring, men fikk ingen i forrige svangerskap, og har ikke fått noen så langt heller. Gjør dog absolutt ingenting for å forhindre det heller da [emoji23]

Nei :) Fikk noen på slutten da jeg gikk gravid med jenta mi, men de forsvant igjen. Blir spennende å se denne gangen :)

Fikk en hel haug med strekkmerker etter fødselen til sønnen min så er egentlig ikke plass til fler[emoji23] De har bleknet godt etter snart 7 år så er ikke så gale[emoji4]

Back
Topp