Har dere fått oppmerksomhet i dag?

jepp....jeg fikk blomster levert på døra med en hjerteformet pakke med sjokolade!! Skikkelig fine røde roser med kort og alt!![:D]

Babyverden Forum Registrer Logg inn Min profil Innboks Adressebok Mine abonnement

Mine forum Fotogalleri Medlemsliste Søk Kalendere Tickets Logg ut

Tilbake til forsiden
Har dere fått oppmerksomhet i dag?

Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)

Innlogget som: MariaMum86

her gjør vi ikke noe big deal av dagen, er enig om at det er en høytid laget av handelsstanden[8D] Til gjengjeld gir vi hverandre masse oppmerksomhet hver eneste dag! [:D]

Fikk roser av min kjære, og ett brettspill jeg har ønsket meg [;)]
Elsker brettspill [8D]

Jeg og ei vennine laga middag og overraska kjærestene våre[:)]

Må jo ikke nødvendigvis være mannen som skal finne på noe! [;)]

Nei.. Lærte for 2 år siden at jeg ikke skal forvente noe på denne dagen, så han fikk ikke noe heller. Men jeg hadde et lite håp da. De første årene vi var sammen fikk jeg alltid roser, men nå vet han at jeg er her for å bli, så da gidder han ikke[:(] Men jeg elsker han likevel da[;)]

vi blei enige om å ikke feire valentines denne gangen da økonomien er ganske stram denne måneden. men skjønne sambo hadde gjemt unna litt penger på jobben så han kom hjem med en bukett røde roser også koste vi oss med biff til middag 

Jeg hadde laga fint kort og lagt sammen med matpakka hans i kjøleskapet. Da han kom hjem fra jobb var det med favnen full av roser og så gikk vi ut og spiste. Tok med både det store og det lille barnet men det gikk fint.

Hehe...nei, ingen oppmerksomhet...og fikk ikkje det på morsdagen heller by the way[:(] Trur han er den mest uromantiske i verden[8D]
Han fikk sjokolade med påskrift "Jeg liker å være sammen med deg" i matpakka, men fikk "kjeft" fordi det var flaut...[:D]...han jobber som snekker så litt mannsdominert selskap i lunsjen...men det hadde han berre godt av...heheh[;)][:D]

ikke noe i morsdagen ikke noe valentin på en måte men vi skal ute og spise i dag for han får lønn idag...er stramt i økonomien her men i dag får vi alene tid og spise ute... gledes!!!

ORIGINAL: 2 guttegull

Hehe...nei, ingen oppmerksomhet...og fikk ikkje det på morsdagen heller by the way[:(] Trur han er den mest uromantiske i verden[8D]
Han fikk sjokolade med påskrift "Jeg liker å være sammen med deg" i matpakka, men fikk "kjeft" fordi det var flaut...[:D]...han jobber som snekker så litt mannsdominert selskap i lunsjen...men det hadde han berre godt av...heheh[;)][:D]

hehe... ler her jeg sitter[8D]

sambo kom hjem fra jobb 23.55 i går, jeg sto å bakte kake til i dag, og han stter en pose framfor meg...

oppi der var det røde gelehjerter fra smågodthylla..

så sier han; jeg rakk det akkurat

hadde vært på jobb hele dagen stakkar...

Back
Topp