Har dere fått noen symptomer?

Minnimagen

Betatt av forumet
Hei,
Jeg er i uke 5 (4 + 1), og har termin rundt 14. mai (ifølge appen min).
Men jeg har absolutt ingen symptomer, ikke kvalm, tissetrengt eller noe.

Har dere andre fått noen symptomer?

Tror ikke det er uvanlig at man ikke har symptomer når det er så tidlig. Finnes til og med en del folk som knapt har symptomer før de er langt ute i svangerskapet.

Hadde ikke symptomer i starten og hadde dt ikke vært for at jeg ikke fikk mensen så hadde jeg ikke vist dt. Er i uke 34+4 idag og eneste jeg har er litt vondt i skambenet og rygg

Med første hadde jeg ingen symptomer og ingen mage før etter ultralyden i uke 18. Var spent om det i det hele tatt var noe der inni husker jeg

Jeg har urolig og tung mage, var lett å merke at noe var på gang før testen var positiv. Var slik første gangen og, men heldigvis er vi alle forskjellige :-)

Hei,
Jeg er i uke 5 (4 + 1), og har termin rundt 14. mai (ifølge appen min).
Men jeg har absolutt ingen symptomer, ikke kvalm, tissetrengt eller noe.

Har dere andre fått noen symptomer?
Det er nok ikke uvanlig å ikke kjenne så mange symptomer enda. Enten kommer de snikende på i løpet av de neste dagene eller ukene, eller så kan du være en av de som ikke kjenner noe særlig:) ville ikke vært bekymret. Jeg er 5+3 i dag og har såvidt begynt å kjenne på hyppig tissetrang og tyngre bryster. Det murrer litt nederst i magen og stikker til hvis jeg nyser eller gjør bråe bevegelser. Slet med kvalme nesten hele svangerskapet sist gang og jubler hver morgen jeg ikke kjenner kvalme. Frykter det kommer etter hvert da

Veeeeldig ømme bryster:angry3

Eneste er at det stikker nede i magen. Forrige gang bodde jeg på sofaen i nesten de 4 mnd jeg var gravid for jeg var så svimmel.

6+2 her, ømme pupper, og litt kvalm av og til.. men det er så lite at jeg klarer meg fint! I går og i dag har jeg vært nokså svimmel hvis jeg reiser meg brått.. :wacky:

Husker veldig godt forrige gang. Gikk og kjente etter om det ikke va noen ting som kunne føles ut som en graviditet. Hadde null symptomer før uke 6, men da kom alt samtidig. Denne gangen nyter jeg bare så lenge jeg ikke kjenner noe:)

Back
Topp