Har dere fått noen symptomer? Hvilke?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Husker jeg var på UL i uke 6, da sa jordmoren at jeg sikkert slapp unna kvalmen siden jeg ikke var kvalm da. Men neida.. den kom bare litt forsinket ;)

Hva med dere? Har dere noen gravidsymptomer?

Har ingen symptomer enda, 5+5

Jepp, og hatt siden før positiv test. Tisser hele tida, sulten hele tiden, svimmel, vondt i hodet, stikkinger/murringer i magen, kvalmen har begynt å melde seg.. Det har hormonene også, blir fort hissig om dagen :P

Kvalm!! Og mange mange følelser :p Kjefte og krangle, så kan eg grine uten at eg veit heilt koffor, og deretter le av meg sjøl etter d!! Håpe virkelig ikke d vare, for d er veldig bale!! :p

Med første husker jeg symptomene kom snikende den dagen jeg fant ut jeg var gravid, kvalme (ekstrem), ømme pupper og humørsvingninger til tusen...

Denne gang derimot, metallsmak i munnen, tisser ofte, ømme/vonde pupper som har vokst minst en str (trengte ikkje det i det hele tatt siden de allerede er en E-cup, og jeg kjøpte nye bh'er rett før jeg fant det ut :p ), sover dårlig om natten, og nyser KONSTANT! Tett i nesen.. Ingen kvalme så langt, og krysser fingre og tær og alt for at den ikkje kommer :)

Småkvalm, svetter, humørsvigninger (har forsåvidt hatt det siden desember 2012 i begynnelsen av graviditeten med vesla), konstant trøtt og flyr på do.

Ømme pupper, spesielt brystvortene + de er minst en cupstr. større
Tisser oftere
Konstant sulten
Kvalm
Vondt i bekkenet til tider
Vondt nederst i korsryggen
Sterkere luktesans
Sliten og trøtt
Hormontroll :P
Metallsmak
Halsbrann og sure oppstøt
NYSER!
Oppblåst

... ikke mangel på symptomer hvertfall! :P

ja bekkenplager blir verre og verre nå,uggen, helt utslitt (selv de dagene jeg ikke jobber kjennes det ut som jeg har jobbet 10- 15 t i strekk og er en del uvel/småkvalm og veldig liten matlyst for tiden, litt ømme pupper, men det kommer og går, er ikke der konstant og hormonell (gråter lett og litt humørsyk til tider.

Ja har nok med symptomer! Ømme tunge bryster, tett i nesa, bedre lukte/smaks sans, små kvalm når jeg ikke har spist på lenge, humørsvingninger og murringer i magen og oppblåst og treg mage!

Her er man veldig trøtt, fortere sliten (jobber 5-6 dager i uka), mer og mer ømme pupper. Litt strekkinger over livmorområdet, spesielt når jeg reiser meg eller legger meg ned. Har visst også vært litt amper i det siste, har jeg blitt fortalt. Kan ikke skjønne det....hehe. Å jo, hyppige turer på for å tisse, samt treg i magen.

Er ekstremt trøtt om dagen! Kan sove hele døgnet kjennes det ut som.. Så har jeg vært litt småkvalm på morgenen, og blir fort småkvalm når det er lenge siden jeg har spist noe. Men det er ikke i den grad at det er veldig plagsomt - krysser fingrene for at det ikke blir verre!

Ellersså tisser jeg mye oftere, og har vært øm i korsryggen (men det har gått litt over).

Kvalm kvalm og atter kvalm. Ømme pupper. Kan ikke tru at disse symptomene kommer så tidlig, er 3+2 idag trur jeg...

Tidvis stikking i livmor og smerter i korsrygg. Vannvittig sliten og overvelmende trøtt (det gjør det jo helt fantastisk moro å være hjemme med min 11 mndr gamle datter :( ). Og nå har også kvalmen meldt seg, samt det som følger med den - ikke moro! Kjenner jeg er veldig liten lysten på nok et svangerskap fra hel***e :gen045

Back
Topp