Har dere fått noen cravings enda?

Superprodusent

Glad i forumet
Her går det myyye Dent salty. De er så gode, men etter store mengder de siste ukene så har jeg begynt å bli plaget med hjertebank, så jeg må roe ned forbruket. Ellers har jeg blitt veldig glad i appelsinjuice fra konsentrat som jeg ikke likte før. Og sist men ikke minst brødskiver med nugatti og druer til dessert...-,- Skulle ønske jeg ble hekta på isbiter...

Ingen så ille som sist, med de dukket ikke opp før i 2.trimester.

Nå er det mer at jeg velger å spise det første jeg tenker på som ikke gjør meg kvalm. En overlevelsesmekanisme, tror jeg. Sist spydde jeg av alt, og da tok jeg ikke hensyn til meg selv.
Denne gangen rører jeg ikke NOE jeg der og da blir litt småsqueesy av :)

Så det går mye i brødskive med ost og skinke for tida :P

Nei, ingen cravings enda.. Hadde igrunnen ikke det sist heller. Er som Damen, jeg må spise det jeg ikke blir kvalm av.. Akkurat nå spiser jeg ritz-kjeks og dots-kjeks...

Ikke akkurat lavkarbo-vennlig, men det driter jeg i akkurat nå, får bli sunn igjen når kvalmen er over... 

Jeg har blitt ekstremt glad i alt som smaker sitron. Til og med tran med sitronsmak gleder jeg meg til å ta... Og det til tross for at kvalmen har satt inn for fullt.

Sånn bortsett fra at jeg føler at jeg kunne spist alt i huset, for jeg er ekstremt sulten. Hele tiden. Sist gang var sjokolademelk min store synder, og det er jammen godt nå også. Men siden jeg er så sulten hele tiden så prøver jeg å spise som før...

Foreløpig har jeg ikke lyst på noen verdens ting, så jeg presser i meg ett knekkebrød med leverpostei i ny og ne. Men sitrusfrukter går bra å spise, så jeg lever hovedsaklig på klementiner og kiwi. Litt hardt til magen da ... ;o)

KLEMENTIIIIINER...... men lurer bare på om det e pga av de begynner å bli så gode no emoticon

Her plagees jeg mye med kvalme som sørger for at ikke mye frister, eller som holder seg nede om jeg prøver. Derimot har jeg helt dilla på appelsiner !! Men de må derimot ligge i kjøleskapet så de er veldig kalde også klarer jeg ikke spise de. Jeg skal bare suge appelsinjuicen ut av de. Utenom det har jeg også stor dilla på grønnsaker av alle slag. Jeg takler ingenting annet om dagen. Så idag har jeg fått i meg 3 appelsiner og 3 gulerøtter og flere liter vann. alt annet kommer bare opp igjen : / men men, noe er da bedre en ingenting ! : )

Har lyst på spekeskinke :( :( :( Kan man spise det om man fryser det først? Eller er det tull?

Alt som er usunt, ja takk! Spesielt på middagsmåltider, har lyst på pizza, wok, sweet & sour osv.. Kunne spist dagen lang føles det som..! Forrige gang hadde jeg dilla på eplejucie, og isbiter fordi det var så herlig å tygge på alt som var hardt. Merker også at yougurtnøtter er blitt godt, noe jeg ikke likte tidligere. Jammen ikke enkelt å holde seg i selen når hormonene er begynt å ta styringen;)

Back
Topp