Har dere fått mye gaver til babyen fra kommende besteforeldre?

Nope... Ingenting...

Vogn fra mamman min ellers ikke noe enda. ikke at jeg forventer mer heller da hihi:) hørtes nesten sånn ut!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Har fått halve vogna og masse hjemmestrikka ulltøy fra mamma og pappa. Første barnebarn, så det dumper stadig vekk ned noe i postkassa :) Min mormor sponset vognpose :) De er så snille! <3
Svigermor strikker visst hentesett, mens svigerfar blir nok den som bidrar med penger på kontoen til bursdag og jul :-P

Mamma var kjøpt noen plagg her og der. Ellers ikke noe. Forventer heller ikke noe de noen, men svigermor tør ikke i tilfelle det skulle skje noe..

Nei, vi har ikke fått noe denne gangen. Forrige gang fikk vi seng, vogn, vognpose og en del klær fra mine og hans foreldre.

Vi har fått noen klær og sånn av foreldrene mine, de har villet gi ting vi trenger, men har jo det meste fra forrige gang. Vet de har kjøpt fødselsgave, storebror fikk gullsmykke, så det er nok noe sånt;)

Svigerforeldrene mine har ikke komt med noe ennå, men hun er jo ikke født ennå:) regner med det kommer gaver strømmende når hun melder sin ankomst!

Har fått litt strikk fra mamma, vognpose i Fana-mønster, Mariusdress og et sett i lysblå :-)

Vi har jo egentlig alt fra storebror, og forventer ikke noe.

Fått vognpose av foreldrene mine.. Faren til mannen ga oss ingenting sist, så vi får nok ikke noe nå heller. Og svigermor har gitt oss en liten myk pakke til å åpne på sykehuset.. Storesøster fikk et sett klær fra henne sist, så det er nok noe sånt.. Ikke de største gavene fra hans side med andre ord.. Kjenner jeg misunner alle som får vogn og bilstol og andre dyre ting...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja har fått ulike ting. Veldig kjekt og koselig:-)

Vi har mye fra før, men trengte bla. Ny vogn. Denne gangen fikk vi av svigers, sist av mine foreldre. Ellers er det lite vi har fått. Kommer nok mer etter hun er født tror jeg ;) forventer egentlig ikke noe.

Me har fått ein del av svigermor, fordi ho er ein racer på å strikke. Ho har strikka 3 heile sett allerede, og i tillegg fekk lillebror julegave fra svigers med ei sparebøsse, leike, smukk og litt andre småting. Så har ho strikka bilstolpose ja..
Har ikkje fått noko av dei andre. Mamma likar ikkje å kjøpe før han er født, så da strømmer det nok inn derfra tippar eg. Pappa har sagt at me skal gi beskjed om det er noko me treng, og det har svigerfar sagt også.
Sist fekk me tilskudd til vogn, seng, babycall, kle og stokke tripp trapp stol, så me har jo det meste fra før av :)

Fått litt klær, men har det meste fra tidligere;-)

Vi har fått vogn og stellekommode fra mine foreldre, og vognpose og seng fra svigerforeldre. I tillegg har vi fått klær og tepper - både kjøpt og strikket fra begge sider. Hadde ikke forventet noe, men skjønte fort at alle ville bidra og det er veldig koselig! Og vi er så takknemlig. Vet at det vanker mer klær når ungen kommer og de ikke lenger trenger å kjøpe, eller strikke, kjønnsnøytrale klær!

Mamma la i noen tusenlapper i vogna, ellers har min mor strikket teppe, mariusbody, sett(hentesett) og hun driver på med enda mere, ellers fikk vi(junior) en del klær til jul. Og ellers har vi fått hjelp med flytting, sying av gardiner, vasking av barneklær og fått en del arveklær. Er første barnebarn på begge sider :)

Back
Topp