Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere fått mye brukte ting til babyen som kommer?
Har dere fått mye brukte klær/ ting til babyen ?
Vi har ikke fått noe , synes at dem som får mye brukt er heldige
For det koster en del å kjøpe inn alt selv.
Fått låne litt denne gangen. Men til første så fikk jeg ikke Arve/låne noe, men kjøpte mye på tilbud og var fornuftig mer hva vi måtte ha og ikke så ble ikke så ille
Vi arvet en del til første, men har også kjøpt noe. Vi kjøpte de store tingene, arvet noe klær og fått noe klær. Nr 2 får arve av nr 1 (uansett hvilket kjønn det blir).
Har fått litt nøytrale klær i 56/62, men ellers har vi kjøpt alt selv. Jeg har vært flink til å kjøpt ting pent brukt/ubrukt for en billig penge! Ellers har vi ikke handlet noe på fullpris, bare tilbud og kampanjer
Har fått litt, og kjøpt en del brukt som jeg har funnet bl.a. på lokale kjøp/salg-sider på Facebook.
Jeg er første av mine søsken som får barn, og mannens søster har mye større barn, så de har nok gitt bort/solgt alt.
Ja, det er herlig med brukte ting! Vi har kun arvet noen klær, alle de store tingene må vi skaffe oss selv. Er ikke så mange av vennene mine som har barn, og jeg er den første i min "kjernefamilie"
Vi var kjempeheldige og arvet masse til førstemann, da hadde søstera til sambo akkurat blitt «ferdig» med unger, og vi trengte nesten ikke kjøpe noe. Nå er dette ti år siden så vi må kjøpe nytt bilsete. Ellers så fikk ungene nytt søskenbarn for ikke så lenge siden, og de signaliserte at vi kunne få arve fra dem. Elsker å arve
Ingenting, men skal få overta litt diverse ting som er pent brukt ifra før. Fant pent brukt stellebord på finn, kjøpte ny barnevogn på black friday tilbud, nytt bilsetet og seng.. Håper det dukker opp litt flere ting når vi kommer på nyåret og til jul! Kjekt å ikke måtte ordne alt selv
Ingenting brukt enda, er få ting som har vært ute for salg i området, og ingen i familien å arve fra. Fikk kjøpt et par større ting på black fridaysalg. Håper på å kjøpe det viktigste vi må kjøpe nytt videre på romjulssalg og januarsalg
Vi er første på begge sider som får barn, så ikke fått noe. Men vi har kjøpt en god del brukt på finn
Kjøpt seng, vogn og bilstoler nytt Ellers er det meste annet kjøpt brukt
Har fått madrass av venninda mi .
Maxi cosi bilsete med base...betalte bare en symbolsk sum.
Noe klær både brukt og nytt.
Strikka babypledd, 2 stk.
Baby leker nye.
Dunpose til bilstol.
Voksi pose
Ny dyne
Sengetøy
Har noe fra de andre ungene også av klær og leker.
Har ganske mye etter førstemann men også fått tilbud om å arve mye klær. Må gå igjennom det jeg har før jeg takker ja til noe..
Har vogn fra før, men kjøpt bedside crib og bilsete med base