Har dere fått mensen?

smurfen

Elsker forumet
Jeg har ikke fått den enda jeg.. enda jeg slutta å amme for 7 uker siden... hærregud tenk hvis jeg er gravid. har helt noia for det. Jeg vil ikke ha en liten en til allerede. Det ville vært rart for vi strevde lenge for å få denne lille jenta. men man vet aldri.. off.. tror jeg får ta en test så jeg kan slutte å bekymre meg.. hjelp..

Fikk den igjen etter 8 uker, har hatt en, kjiiiiipt [:'(]

Nei og kunne i grunn tenkt meg at den aldri kom tilbake....

er tilbake her og[:(][:@] Uff.... slit med den der dritten... Er vell for andre gang nå. Ammer ikke da.

Nei jeg har ikke fått den og tror det er en stund før den kommer..Kom etter 8 mnd sist

ORIGINAL: siric

Nei jeg har ikke fått den og tror det er en stund før den kommer..Kom etter 8 mnd sist

Slik hadde jeg det forrige gang også[:D], håper det tar enda lenger tid denne gangen[8D]

quote]ORIGINAL: FruNette

Fikk den etter 8 uker..har hatt den for andre gang nå [:'(] Så fint avtar bilde du har smurfen!

Ja er den ikke fin!![:D] Lille gulljenta mi[;)]

Jeg fikk den for halvannen uke siden...

har hatt dne en gang jeg og, å det var så utrolig vondt,til tider fikk jeg fødselstanker,bare vente på at smaerteneskulle ta segopp liksom! ÆWÆ!

ikke no mens her enda.. men vet jeg ikke er gravid.. så ikke no skummelt. den kan bare holde seg unna

ORIGINAL: Celene

ikke no mens her enda.. men vet jeg ikke er gravid.. så ikke no skummelt. den kan bare holde seg unna

jeg har ikke fått mensen enda og Mina er 12 uker i dag[8D].
Er glad så lenge den ikke kommer[;)]

ORIGINAL: lakerol

Nei og kunne i grunn tenkt meg at den aldri kom tilbake....

Jeg tror den er kommet tilbake, men bare litt dråper....
det som er positivt med den er at kroppen kommer i gang igjen, men
kunne godt holdt seg vekke noen mnd til.... [:D]

Tjohh..[:)] fikk den idag. Heldigvis ikke gravid! puh[:D]

Back
Topp