Har dere fått melk?

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Jeg har ikke fått melk, fikk ikke melk noe særlig før forrige gang heller, men har hørt at det er det mest normale, hva med dere?

Jeg fikk råmelk tidlig, kommer viss jeg kniper på brystvortene...Regner med at de siste 1-2 mnd blir å ligge i våt seng slik som med de 2 andre svangerskapene :p

Jeg har ikke fått noe, men har ei vennine som har fått i den ene...hun sier det er skikkelig rart og at den er klar, ikke hvit :P

Har råmelk, lekker hver dag!

jeg har fått i begge to, men det er veldig forskjellig hvor mye det er. i den høyre er det mye mer enn den venster. men den høyre har klødd mer også... men det er en klar veske som kommer ut om jeg presser på brystvortene. Når det klør for ille har jeg erfart at det hjelper å gå på do og klemme ut litt... det lindrere i alle fall for meg... :)

Ikke fått noe enda. Forrige gang kom det ikke før etter fødselen - en dag eller to pga blodmangel og lav blodprosent.

Jepp :)

Sambo mener det kommer ut lys væske når vi koser. Jeg kan ofte kjenne det litt "rått" ved brystvortene hvis jeg har sovet med en topp om natten. Men å klemme det frem har jeg ikke gjort enda :p

Har fått råmelk for en god stund tilbake, lekker litt på natten..Det kommer også om jeg trykker på puppene..

jeg har ikke fått noe enda

Jeg har ikke merket noe men har heller ikke prøvd å klemme ut. Håper virkelig den kommer når den skal:)

Nei bare noe klart noe :) kom rå melk tett inntil termin sist da :)

Her har det kommet ! Blank veske, litt hvit aktig innimellom kommer som regel når det blir trykk på brystet eller jeg klemmer på puppen/nipplene. Så her må jeg bruke ammeinnlegg og ull innlegg. Er 20 + 3, å har hatt det i 2 uker alt :))

Her har det kommet ! Blank veske, litt hvit aktig innimellom kommer som regel når det blir trykk på brystet eller jeg klemmer på puppen/nipplene. Så her må jeg bruke ammeinnlegg og ull innlegg. Er 20 + 3, å har hatt det i 2 uker alt :))

Oi! Det var tidlig! Noen som har det ;)

Den virkelige melka kommer ikke før morkaka er forløst, så den melka som evt er der nå, er ikke skikkelig ! :) Hadde forelesning med jordmor i dag.. :)

Back
Topp