Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig. Er dette riktig fordi noen forskere mener det.? Tar andre forskere som er uenig feil plutselig? Jeg ser an med tiden hva jeg gjør, men innen da har det vel kommet ny forskning om at man plutselig bør amme så å så lenge eller noe annet i den durenSpurte om dette på ammeforumet i forigårs, men har ikke fått noe respons, så jeg sniker meg inn her, jeg. Kjenner jeg blir stressa, nervøs og forvirra av alle de ulike "ekspert"-meningene. Har alltid hørt at man bør amme i minst ett halvt år om man kan, men nå skal man altså ikke det, nei. Ender jo med at ungen blir dum og svak uansett hva man gjør!
Vel, jeg syns det er positivt det blir forsket på...men om en stund blir det vel hevdet noe annet igjen
Vi kommer til å introdusere most banan,gulrotpure m.m. ved 4mnd.alder, og kommer jo da til å trappe ned på ammingen, men tenker jeg vil delamme lengst mulig
det er jo ingen som har sagt at ikke amming IKKE er bra eller at man IKKE skal amme. bare at det er faktisk ikke krise for oss som ikke kan fullamme og barna har godt av å få smake litt, litt tidligere enn det som har blitt sagtHelt enig. Er dette riktig fordi noen forskere mener det.? Tar andre forskere som er uenig feil plutselig? Jeg ser an med tiden hva jeg gjør, men innen da har det vel kommet ny forskning om at man plutselig bør amme så å så lenge eller noe annet i den duren