Har dere fått mage?

x1x*månesol*

Glad i forumet
Har magen begynt å vise slik at folk ser dere er gravide?? Selv har jeg fått en liten kul [:D]

Åååå jada..men har fått det med alle[:)]

Jepp - jeg hadde ikke kunnet holde hemmelig lenger om jeg hadde villet [;)] God kul på magen. Men jeg synes egentlig det bare er koselig, jeg da[:)]

Tja,en ser at magen er blitt større under klærne..men føler jeg bare ser blautfeit ut[8D]

Ja nå er det absolutt vanskelig å skjule. Den siste uken har det virkelig est ut... måtte gå over til gravidebukser i helgen. Er jo faktisk litt kjekt da! Trodde ikke magen skulle komme så tidlig siden det er førstemann, men men. [:D]

Jeg har fått en skikkelig kul - på feil sted. Kulen sitter over navelen, og der er det jo ingen baby (det er vel alle innvollene som har blitt flyttet oppover...)

Jepp! her er det komt en søt liten kul... har egentlig kunne se det en stund no, men gleder meg til den blir stor og godt! [;)]

Begynner å synes godt nå..
Flere som har kommentert det også [:)]
Men jeg synes bare det er koselig jeg [:D]

Ja nå kan den ikke sjules lenger. passer bare mammabuksene.

ikke hos meg, har nok litt for mye mage fra før av! men den er mer har og litt mer oppblåst[;)]

Min er forsatt helt flat[:@] Foruten om når jeg har spist og blir så sinnsykt oppblåst, da ser jeg ut som eg er 6 mnd med engang, men det er jo bare for en litens stund..
Eg og vil ha en søt liten kul på magen![8|]

ORIGINAL: IFH

Min er forsatt helt flat[:@] Foruten om når jeg har spist og blir så sinnsykt oppblåst, da ser jeg ut som eg er 6 mnd med engang, men det er jo bare for en litens stund..
Eg og vil ha en søt liten kul på magen![8|]

sånn er jeg også. Lege kunne merke at livmora var på vei opp for en ukes tid siden. Ellers er magen bare oppblåst.. så ser jo gravid ut... men det er jo ikke gravidmage[8D]

Nei ingen mage enda [:(]
Men det kommer hehe

Ikkeno mage å snakke om her heller.. Synes den godt kan begynne å dukke opp snart nå!

ja her er det blitt en kul:o) er ikke bare bare og få igjen buksene lenger kan du si;o)
har begynt me mammabukser:o) gleder meg masse til magen virkelig kommer:oD

Jeg har fått en skikkelig kul, men det må nok være oppblåst eller andre forflyttede deler eller noe slikt. Pluss at jeg allerede har gått opp endel kilo og føler meg ganske slapp og stor ..... sukk.
Hvorfor kan jeg ikke se ut som disse tynne tv-damene når de er gravide??

jeg vil og gjerne se bilder på bilde tråden av magene deres =) ikke fått noe ennå=(

Back
Topp