Har dere fått mage?

tullmusa

Forumet er livet
Tihi!! Har ikke fått noe synlig mage, men når jeg dytter i mageflesket så kan jeg ikke stikke fingrene like langt inn som før.. Hehe! Fiiiint forklart ja![:D]
Gleder meg til den blir hard så jeg ikke bare ser smålubben ut.. Hehe![:D]

...tror et bilde er nok her.

ORIGINAL: tusse

...tror et bilde er nok her.

Oijj! Du har jo fått en fin mage du tusse![:D] er det ditt første barn, eller har du flere?

Dette er nummer tre, men jeg synes allikevel at dette går altfor raskt! Med en gang lufta gikk ut, så begynte jeg å ese ut. Livmora når over navlen allerede[8|] Håper at det går litt saktere fra nå av, jeg.

Har begynt å få en liten kul,men ikke noe som andre legger merke til hvis de ikke vet at jeg er gravid.
Sambo kommenterte det senest i går,at magen begynner å bli større [:D]

Har vært på UL, og det er bare en. Heldigvis. Med to fra før hadde det blitt litt mye, tror jeg. En sjuseters bil koster jo en del....

Ja, dere kan jo se selv... Bildet er tatt i dag 13+1.

Sambo kommenterte i går at den er forandret! Har hatt litt sideflesk, men det er liksom kommet fram nå.. Har trekt seg mot midten.. Men deigete.. [:D]

vel, jeg har litt mage - det er f.eks ubehagelig å ha den øverste knappen på dongeribuksene igjen. men magen ser ikke så gravid ut, nei... det ser rett og slett ut som jeg har kost meg med haugevis av sjokolade [:D]

gleder meg til det blir skikkelig gravidmage her...

Jeg er i mitt første svangerskap, og jeg ser ut som Tusse. Jeg er større enn flere jeg vet som skal ha fler måneder før meg[:)]
Det er i grunn litt artig, men litt skummelt også... Det har jo selvfølgelig blitt brakt på bane dette her med tvillinger, men legen har rota med henvisning til sykehuset, så jeg har ikke engang fått time til ultralyd[:@] Jeg ble forresten spådd her om dagen... Og det viste gutt og jente sammenhengende før det kom et lite opphold før en ny gutt... Denne spåmetoden har stemt på mange jeg kjenner, så nå ble jeg enda mer usikker

silje_t: Jeg har også u-lyd 11 mai. Hvilket sykehus skal du på? Jeg skal på Akershus Universitetssykehus, men har søkt på Riksen så venter på svar.

Ja, jeg har begynt å få litt mage. Kjenner at klærne strammer og magen er begynt å bli litt hard. Til nå har jeg bare følt meg litt "feit", så jeg gleder meg til det blir skikkelig mage.
Veldig fine mage-bilder her inne![:)]

kan vel legge inn bilde jeg å[:D] er da 16+4[:)]

Back
Topp