Har dere fått mage?

Glapia18

Betatt av forumet
Kan man se det på dere? Jeg er sikkert veldig opplåst men jeg må ha på meg store gensere for at ikke folk skal se det på meg nå. Er tynn ellers også stikker magen ut 9 uker

Ja! Dette er mitt barn nr 2, er i uke 9. Vanskelig å skjule magen. Ihvertfall etter klokken 12:00 :schocked028

Spesielt på ettermiddagen. Er bare 6+5, men er veldig slank og venter tredje. Datter på 16 mnd har begynt å kose med magen ved amming[emoji5] tror ikke andre har fått det med seg!

Jeg startet akkurat på uke 8 og ser ut som en ballong med armer og bein :woot:

Heldigvis ikke [emoji85]
Men jeg er overvektig, så regner ikke med at det kommer noe mage før jeg nærmer meg halvveis og mer enn det, selv om dette er nummer 2 på relativt kort tid

Ikke noe mer enn det som var der før jeg var gravid :p
Sist begynte ikke magen å vokse utover før jeg var rundt uke 18. Husker jeg var på oul, og det var nesten pinlig, for jeg hadde ikke mage :yuck: Men så kom den kjapt i tiden etter da! Og så stagnerte det igjen. Blir spennende å se hvordan det blir denne gangen.

Oppblåst!!så jeg regner med å se lubben ut til babymagen kommer:pmulig den kommer tidligere denne gangen siden jeg fødte for 4 mnd siden :rolleyes:

Jeg er skikkelig oppblåst for tiden, vært det den siste uken iallefall. Er 5+5 :)

Veldig oppblåst, så knepper opp buksen når jeg sitter og går med store gensere [emoji85]
Har ellers rimelig flat mage, men den buler godt nå (av luft vel og merke)
Dette er min tredje [emoji5]

Ikke noe annet enn at jeg er oppblåst. Er 7+4 nå. Men regner med magen kommer raskere enn sist. Da så jeg bare ut som jeg hadde blitt litt rundere fram til 5-6 måneder :-/

Er veldig oppblåst her og. Buksene strammer veldig..
Har fått tidlig mage hver gang. Godt synlig etter uke 12.
Jeg er 7+3 og venter nr 4

Venter nummer 3. Fått mage veldig sent med de to første. Men nå sliter jeg med å gå med de vanlige buksene. Går med kjole og løse bukser. Er bare 7 uker, så det er nok bare oppblåst, for det er jo for lite til å skulle flytte på noe enda

Ikke helt ennå, er 9+4 og oppblåst...orker ikke bukser pga kvalmen, men regner jo med at når jeg blir litt mer påkledd i hverdagen (stort sett i dyna nå) at mammatightsene kommer frem.

Back
Topp