Har dere fått mage?

Abra Kadabra

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Her har magemusklene gitt helt opp, og magen er stor. Klarer ikke å holde den inn.

Prøver alt for å skjule den, men ikke lett....

Gleder meg til den ordentlige babymagen kommer.

Jeg har mage på kvelden. Den r så oppblåst, at det ser ut som jeg er mange måneder på vei. I tillegg tror jeg livmoren ligger rett over skambenet, slik at den får en slags kuleform. Kroppen er rar.. :p

Jeg er som vanlig fra navlen og opp. Og fra navlen og ned er det en bump. Og den blir større på kvelden ja :-)

Ser litt snålt ut. Gleder meg til at det ser ut som jeg er noe annet enn stamkunde på maccern

Helt likt her!!
Ganske "normal" om morgenen, men på e.m/kvelden ser jeg supergravid ut! Er slank fra før, så vises godt når magen skyter ut!

Moren min sa idag at magen min har blitt større:o og jeg er oppblåst 24/7 fra før:(

Altså, jeg føler at magen stikker litt ut, men jeg har jo ikke endret vekt og de samme plagsomt trange olabuksene passer fortsatt (selv om de kanskje er en tanke ubehagelige i lengden), så kan ikke være så mye.

Kanskje jeg ikke hadde så flat mage som jeg innbiller meg før jeg ble gravid hahaha!

Altså, jeg føler at magen stikker litt ut, men jeg har jo ikke endret vekt og de samme plagsomt trange olabuksene passer fortsatt (selv om de kanskje er en tanke ubehagelige i lengden), så kan ikke være så mye.

Kanskje jeg ikke hadde så flat mage som jeg innbiller meg før jeg ble gravid hahaha!
Haha!! Er vel helst det, man tror man var slankere i utg.pkt enn hva som er tilfellet! Jeg går til daglig med joggebukser e.l, og idag med "vanlig" bukse kjente jeg at det etter enn tid var veeeldig stramt over magen....

Huff, ja..
Mannen har sagt noen dager nå at jeg ser gravid ut og det kom plutselig over natten :p
Må til innkjøp av nye bukser, da alt annet en joggebukse og tights er plagsomt trang over magen..

Er 10+2, har hatt mage siden før jul! Har sagt til alle på jobb, er umulig å skjule hele tiden. Har hatt mage i utgangspunktet, så den stikker voldsomt ut nå føler jeg. Kjøpte første gravidebukse i uke 7.

Jeg har også hatt "mage" (ekstremt oppblåst) siden ca uke 7, og gikk til innkjøp av to gravidbukser da. Alt annet bare strammet og var veldig ubehagelig! Jeg er i utgangspunktet ganske slank, men nå er jeg like oppblåst morgen som kveld. Huden på magen er stram som et trommeskinn døgnet rundt og jeg ser ut som at jeg er 5 mnd på vei selv om jeg bare er 10+1:dead: Tar meg selv i å gå og stryke på magen støtt og stadig, hehe :p

Last edited:
Er det virkelig mulig å ha så stor mage uke 7+0??? Den vises GODT! (Og vondt å ha på vanlige bukser...)
Evt må det være verdensrekord i oppblåsthet :)

Jeg hadde ganske flat mage fra før, nå ser den mer feit ut under navlen og ned. Jeg ser ikke akkurat gravid ut enda :p Men det kommer seg nok snart håper jeg!

Når jeg våkner på morgenen og er skikkelig tissatrengt, da ser det ut som om jeg er 5 mnd på vei!!! I morges lo sambo da han så kulen:-P Noen ganger er jeg redd jeg er lenger på vei enn jeg tror jeg er! Slutta på piller og en mnd etter så satt spira. Kan jo være at EL har lurt meg, selv om jeg egentlig ikke tror det er mulig!

Gikk ned 19 kg fra august 2014-oktober 2015 pga. vi skulle ha prøverørsforsøk og jeg hadde for høy BMI. Mislykket IVF i november, og spontan graviditet i desember. Føler jeg spiser alt for mye, ellers før jeg meg uggen. Har gått opp 2-3kg på disse 8 ukene jeg har vært gravid. :( Noen flere som har gått opp? Er veldig oppblåst i magen. Hadde jo gått ned 3 buksestørrelser på 1 år i utgangspunktet, så kanskje jeg kan finne fram noen gamle bukser for å ikke klemme så hardt på magen.

Back
Topp