Har dere fått mage?

SHS

Elsker forumet
Har dere fått noe mage? Føler meg så stor! Er vanskelig å skjule nå synes jeg. Går med store topper og håper ingen ser at det BULER!

Kun på kvelden jeg er oppblåst ;-) heldigvis. Men er nok ikke lenge til den kommer

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

jeg hadde mage fra før, men føler meg mer oppblåst nå da! Gleder meg til babymage og ikke fett-mage :D

Fått litt mage ja. Har lagt på meg 2kg så mulig det kun er fett.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Hadde mage fra før ja, mye etter forrige gang som hang og slang + litt ekstra.. Men kjenner når jeg trykker på magen at den er mer stram bak vomma :P

Ja, og det er massssse luft!

Ser det er en bul som egentlig ikke hører til der ennå ja :P vises med en gang etter jeg har spist frokost og resten av dagen.

Tjaa, magen er hardere under den slappe huden. Og jeg er mer oppblåst på kveldstid etter at jeg har spist osv. Men egentlig ikke :-p er ikke helt babymage enda nei :-p

♥Lars Gunnar 06.02.12 ♥ Lille spire 07.02.14 ♥

På kvelden sånn som nå er den synlig, og det går jo ikke ann å trekke den inn engang :-) står på jobb nå og gleder meg til joggebuksa kommer på! :-)

Nå kom akkurat min søster innom på jobb her og hun vet det ikke, følte jeg måtte virkelig holde inne pusten for å få inn magen :-) skal feire bursdagen min neste helg og da tenkte jeg å slippe bomben hahahaha

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Dette var min i går.
Ganske oppblåst
1373050703845.jpg

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Ja, æ må innrømme æ e litt sjokkert, sånn her e den selvom æ spydde i mårrest og ikke har klart å spist i dag, og uansett katti på dagen! :-s

Foreløbig mens-termin 18.2.14 :-)
Ja ble det jeg å første gang for jeg fikk så stor mage men nå har jeg liksom gått gjennom det en gang å viste at jeg kom til å få mage veldig tidlig igjen :p

Back
Topp