Har dere fått mage??

Darlima

Flørter med forumet
Hos meg finnes det ikke en liten kul engang. Heller ingen symptomer siste 2-3 ukene... Skulle ikke tro jeg var gravid...
Sist fikk jeg mage etter uke 20.. Trodde den skulle komme fortere nå..

har 2 venninner som er 2og 3 uker lenger på vei enn meg, og de har store mager.... Det har de hatt en stund..

jeg er 15+1 idag.....

Har fått en liten kul, hadde litt mage fra før så kan ikke se den sånn spesielt.
Klarer ikke ha jeans på meg, det strammer for mye. Slapper jeg av med magen kommer det en kul på str med 6 mnd gravid :P men kan fint holde magen inne på dagen og da syns det ikke.

Ingen mage her, men så er ikke jeg lenger enn 11+5 :) Buksene mine passer, men om jeg skal sitte mer enn 5min må jeg åpne knappen. Skal til legen om en uke og får jeg bekreftet at alt ser fint ut skal jeg ut å kjøpe mammabukse.

På ettermiddag og kveld er jeg oppblåst og har skikkelig kulemage, men ikke verre enn at jeg klarer å holde inn magen litt så tunikaen henger bittelitt løsere i korte perioder.

Her kan jeg ikke bruke vanlige bukser lenger, men er ikke helt sikker på om det er babymage eller et resultat av etegilde pga kvalme de siste ukene :-p men på morgenen før jeg står opp har jeg ordentlig kul og det var sånn det starta sist også så magen er vel like rundt hjørnet:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vettdere hva ?!!?!!??!!! Lå helt strak på sofaen, og ser en antydning til en bitteliten mage... Wohoo... :) :) så fort jeg reiser meg er den borte haha.. Lykken varte ikke lenge :) så nå skal jeg bare ligge langflat på sofaen til typen kommer fra trening og vise mage :) :) hehe...

Her er magen nett begynt å komme! Men er andregangs! Første gang begynte den å vise rundt uke 20! :)

føle eg har fått litt mage mn har og litt mage fra før så e kje lett å sjå mn føle eg har litt ;) blir kjekt når eg ser den mer :) med første følte eg isje eg hadde skikkeli babymage før uke 18 så får me sjå nå :)

Magen min er enorm! Men det er bare fordi alt fettet blir presset opp og frem... Hadde jeg vært tynn hadde det nok ikke syntes noe særlig! Jeg kjenner nesten ikke livmora heller når jeg ligger på magen så jeg syns dette er litt i overkant... Har stort sett sittet i sofaen de siste to månedene og spist døgnet rundt for å holde kvalmen i sjakk så det er vel slik det blir.. Men nå er formen heldigvis stigende så nå prøver jeg å gå en rask tur annen hver dag så jeg i alle fall får litt trim....

Har mye mage ja. Det er nok ikke babyens feil det meste av den, men jeg ser ut som om jeg er minst halvveis hvis jeg ikke holder inn magen litt. Det begynner å bli vanskelig å holde den inne, bare, er 13+1 nå. Burde vel snart være lov å bare slippe den løs, men syns det er litt flaut at den er så stor allerede. Så da får jeg prøve å holde den inne litt til:)

Jeg fikk mage i uke 6 - dette er 3. ungen. Har fått mye større nå, både når jeg ligger og er oppreist. Har ikke sjans å få på vanlige bukser, så det går i myke shortser, skjørt eller kjole, eller mammabukse om det er kaldere enn 14 grader på dagtid.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fikk mage veeldig tidlig og passer ingen bukser lengre... Frustrerende egentlig! ;) Vises ganske godt da jeg er ganske tynn i utgangspunktet.

har begynt å få litt mage nå ja :) kan kjenne livmora, og den presser jo nå alt annet litt opp og frem ;) har i tillegg delte magemuskler etter forrige graviditeter og da får man fortere mage enn andre. Men magen er ikke stor ennå da, bare en liten kul :) herlig :)

Her kom magen ganske tidleg denne gangen! Eg måtte fortelle det til venner i veke 10 for då var det så vanskeleg å skjule det. Forrige gang kom magen noko seinare (i veke 14 eller der omkring). Vanlege bukser blei tidleg eit problem, mammabuksa kom på i veke 5 så smått. Dette er andre ungen vår.

Back
Topp