har dere fått mage?



*trollemor* skrev:
Begynner å komme noe, men føler det bare er slapt enda. Mannen mener det ser ut som babymage allerede, jeg føler meg bare usexy og feit. Sist kom magen sånn skikkelig i uke 16-17.



Samme her. Har en på 1,5 år fra før og hadde håpet magen poppet fort denne gangen egentlig. Men jeg sitter bare å føler meg feit og usexy her og.
 
Ja, nå begynner den å  komme seg :) Har fått mange kommentarer på den ihvertfall :) Sist kom den plutselig i uke 16. Er 13 uker idag og magen er begynt å bli hard :)
 
Jeg er i uke 11 nå og det syns litt, men føler den er litt slapp enda også :)
Ser det er flere som skriver eks: 10+4, hva betyr egentlig det? Er gravid for første gang og har termin litt ut i februar :)
 


linstu skrev:
Jeg er i uke 11 nå og det syns litt, men føler den er litt slapp enda også :)
Ser det er flere som skriver eks: 10+4, hva betyr egentlig det? Er gravid for første gang og har termin litt ut i februar :)


10 uker + 4 dager. :)
 
Ikke noe gravidmage her enda. Ser kanskje ut som om jeg har kost meg litt for mye i ferien, men ingen tør å si noe 
 
Det begynner nok å vises på meg... Men føler meg egentli bare feit!!! :-P Er 12+4 nå... Gleder meg til det ikke er tvil lenger... Da slipper jeg di blikkene; Oi, hun har kosa seg i det siste!! :-P Lykke til vidre med magene damer! :-)
 
javisst, men på fullstendig feil måte.... hadde par-tre kg for mye over magen fra før samt at jeg har trent aktivt siden januar for da hadde jeg enda mer...problemet er at det som jeg hadde bygget om til magemuskler er nå blitt fett igjen siden jeg har vært så mye dårlig og derfor måttet være altfor mye i ro, så nå er alt tilbake som det var + oppblåst så jeg føler meg som en badeball :( hadde jeg ikke hatt de kg'ene (har kjempet i flere år med å få dem vekk, pinadø umulig! :/ ) hadde jeg ikke sett gravid ut i det hele tatt..
 
Har fått litt mage ja :)
Den vises ganske godt når jeg har stramme klær på meg, og er større om kvelden. Sikkert litt oppblåst også enda.
Tok i bruk mammabuksene da jeg var ca 11 uker, for da ble det veldig ubehagelig med noe stramt over magen, og jeg fikk ikke igjen knappen på buksene som var litt store før jeg ble gravid.
Om morran så kjenner jeg godt en liten hard kul under navla, og den vises når jeg står :) Er ganske tynn, men har litt plaskemage etter sist svangerskap, så magen er myk enda mens jeg står.Har vel litt skinn som skal fylles ut før jeg kjenner kulen skikkelig :p
Men synes det tok ganske lang tid før magen ble hard sist også, selv om jeg fikk babymage.
 
Nå har jeg noen kilo for mye fra før av så det synes ikke på meg enda, men jeg merker at buksene begynner å bli ubehagelig stramme over magen og at jeg sliter litt med å få igjen knappen på et par av buksene mine litt utover dagen når jeg begynner å bli litt oppblåst (blir stort sett litt oppblåst i løpet av dagen etterhvert som jeg spiser/drikker). Føler at magen ser ut som en ballong, men det er nok bare innbilning.
 
Joda jeg har brukt mamma bukse siden uke 5-6 jeg, magen er stor fra før så de er kanskje derfor den har vokst så fort nå, ikke vet jeg men jeg får utrolig mange blikk om dagen!!
 
Jeg er12 uker idag, og synes magen har begynt å synes litt..mest på kvelden..men også om morningen nå er det en liten kul..og litt hardt... veldig moro :)
 
Back
Topp