har dere fått mage?

inLove

Elsker forumet
jeg har ei jente på 2.5 år fra før og denne gangen kom magen veldig fort!sist kom den i uke 19-20 en plass så dette er litt uvant,bruker allerede gravidbukser :) koselig egentlig :)
 
Magen har ikke kommet her :-( Er trebarnsmor så hadde håpet den skulle komme kjappere.. Med de to andre svangerskap kom ikke mage før uke 20 ... Krysser fingrene for at den snart popper ut ;-)))
 
JA! Klarer ikke å skjule graviditeten lenger. Er 12+4 i dag, og synes det er merkelig at det vises så godt allerede. Dette er min første graviditet, så trodde det kom til å ta lengre tid før magen vokste.
 
Begynner å komme noe, men føler det bare er slapt enda. Mannen mener det ser ut som babymage allerede, jeg føler meg bare usexy og feit. Sist kom magen sånn skikkelig i uke 16-17.
 
Nja.. er vel mest oppblåst..siden magen er størst på kvelden, før frokost synes det ikke så mye.. Er 11+ 2 idag :) Men jeg ser veldig forskjell..det gjør mannen og foreldrene mine også..utover dagen er det vanskelig å skjule. Jeg har alltid vært ganske slank,og går med litt trange klær..men idag var jeg faktisk ute å kjøpte tights og et par singletter i større størrelse enn jeg bruker :p Men lurte faktisk på det samme, om det var mange som hadde fått mage..for jeg var inne på "våre bilder" og så magebildene der.. alle har jo fått kjempefin og synlig mage allerede! :/ Så jeg ble litt bekymret for at det kanskje var vanlig..? Kanskj det tar lenger til at den synes når man ikke har vært gravid før..? :)
 
JA! Magen begynte å vokse i uke 11 (teller ikke oppblåstmage som "vokst".), og nå begynner det å bli ganske bra størrelse på den... Er ei på jobb som har termin nøyaktig én måned før meg, og min er større enn hennes..
 
for en fin mage :) jeg har ikke fått like mye mage enda men er mye større enn sist :)
 
det tar litt lenger tid vil jeg tro når det er første svangerskapet. gikk mye fortere denne gangen her men det er jo naturlig siden livmoren har bært frem ett barn før så trekker den seg ikke helt tilbake til utgangspunktet.

fortvil ikke for skal love deg at du vil få mage snart :P
 
Ja, jeg har fått en liten kul. Den poppet ut i uke 8 og er selvfølgelig størst om kvelden :) Til nå har den vært helt flat på morgenen, men nå buler den litt når jeg står opp også. Synes det er koselig at magen vokser og gleder meg til den blir større og mer gravid-aktig! Magemusklene har delt seg og alt ligger til rette for at den skal vokse seg stor og fin!
 
Litt lettet å høre at flere har fått mage.. Jeg er mye oppblåst og har litt ekstra på magen, men ikke ellers på kroppen til vanlig... Men nå er magen ganske stor, tror den er lik 4-5 mnd stadiet sist.. Alle sier oi, er du bare 3 mnd, ser ut som du er mere =S jaja... 
Før gikk jeg ikke med trange klær pga litt komplekser for magen, men nå driter jeg i det, for nå kan jeg bare skylde på graviditeten :)
Men jeg sliter med alt som skal sitte i livet; skjørt, bukser, alt... Sist hadde jeg ingen mammabukser, tror jeg MÅ ha noen nå gitt :)
 
Vil ikke si det egentlig. hadde mye fett på magen i utgangspunktet og eneste forskjellen nå er at den står mer ut.. så jeg skjønner jo at den er sånn pga baby men den er fremdeles myk... kommer nok til å kjenne mer at det er noe der når jordmora skal klemme og kjenne etter! =))) (er mindre begeistret for den klemmingen for syns det er ubehagelig til tider!)
 
Den begynner å komme seg nå :) Gleder seg til den blir strammere gravid mage  venter min nr 2. å fikk mye fortere mage denne gangen. 
 


*Cake-Pop* skrev:
Vil ikke si det egentlig. hadde mye fett på magen i utgangspunktet og eneste forskjellen nå er at den står mer ut.. så jeg skjønner jo at den er sånn pga baby men den er fremdeles myk... kommer nok til å kjenne mer at det er noe der når jordmora skal klemme og kjenne etter! =))) (er mindre begeistret for den klemmingen for syns det er ubehagelig til tider!)


JUPP! Jeg veier ca 80 kg og har litt fett på magen fra før, så kan ikke se at jeg er gravid, bare litt "feitere". Men jeg kan jo selv kjenne livmora så jeg vet jo at det er noe der :) Hehe
 
Jeg hadde vell igrunn "babymage" som utgangspunkt jeg da. Men syns den har blitt større. Jeg gleder meg veldig til den er rund og fin, og at jeg ikke bare ser veldig feit ut!!:P
 
Hehe jeg kjenner jeg er litt dere at jeg ikke vil ha mage så fort, er redd den blir gigantisk da hehe. Men forrige gang begynte jeg å kunne se det i uke 16-17 nå kan jeg antyde en liten kul, men hvor synelig den er for andre vet jeg ikke. Men den er mindre enn da jeg var oppblåst, for på kvelden da så jeg ut som jeg var 5 mnd på vei :P men får ikke kneppet jobb buksene så noe har skjedd;) Og vet jo faktisk ikke om jeg er 11 eller 15 uker på vei. Kunne jeg bare få innkallesen til " tidlig" ul hehe
 
Åååå misunner dere jeg! hehe..håper jeg får mage snart.. men siden det er den første får jeg vel smøre meg med tålmodighet.. er en god kul på magen nå,men det er den hver kveld..ser ikke såå gravid ut om morningen...
 
Er førstegangsgravid og 10+4 (ifølge ul i dag). Og har merket en "bump" på magen i snart en uke... Ikke oppblåstmage, men hard og stram. Så er egentlig litt overrasket over at d er noe der allerede... Trodde det kanskje viste noe rundt 14 uker... Men ikke mellom 9-10...
 
Er førstegangsgravid og 10+4 (ifølge ul i dag). Og har merket en "bump" på magen i snart en uke... Ikke oppblåstmage, men hard og stram. Så er egentlig litt overrasket over at d er noe der allerede... Trodde det kanskje viste noe rundt 14 uker... Men ikke mellom 9-10...
 
Her må jeg begynne å utvide buksene litt merker jeg, men det er ikke ordentlig babymage er litt myk. 
Så rart at jeg leste i den der 'uke for uke' at 'nå begynner du å kunne kjenne livmora litt over skambeinet'.... hos meg er det ganske nære navlen det rekker.
Men nå vil ikke jeg at folk skal vite at jeg er gravid..... når man er single og har tabbet seg ut for 3år siden med å bli gravid og at det skjedde igjen nå er ikke noe jeg er stolt å vise frem.
Kler det litt av meg enda. Siste to svangerskap kom magen mye fortere faktisk. Er jo nr fire hos meg slik at magen burde komme i rekord farta.
 
Er nok bare oppblåst (pluss at jeg har litt fra før -.-), det var jeg sist også.. Lenge og da var jeg tynn som en flis så jeg måtte jo gå å holde magen inne ;P

Men jeg merker at livmora har kommet litt opp ja, så der er nok en liten babymage<3 Måtte jeg bare bli minst like stor som sist, ååå som jeg gleder meg ;P
 
Back
Topp