Har dere fått mage?

LHA

Andre møte med forumet
Jeg er gravid med nr.2, og når jeg gikk med henne fikk jeg ikke mage før etter ordinær UL uke 18-19. Jeg er veldig liten og spinkel, men denne gang klarer jeg ikke å unngå å flashe magen i speilet hver gang jeg går forbi ;)
Mange sier at magen kommer fortere med nr.2, stemmer det? Jeg venter i spenning på min!

Sist fikk jeg ikke noe særlig mage før etter 5 mnd eller noe sånt, var ikke så veldig stor på slutten heller egentlig.. 
Nå merker jeg at buksene er trange, men er ikke tegn til noe mage sånn sett.. Bortsett fra løshud fra sist svangerskap. som jeg håper snart bli fyllt med en liten baby :P 
Føler meg bare litt småfeit og oppblåst egentlig.. 

Ingen mage enda, bare oppblåsthet og ekstra vekt som har kommet de siste ukene. Håper den kommer tidligere denne gangen enn sist, da fikk jeg ikke mage før sånn ca halveis, og jeg syntes det gikk så seeeeint!=) Så håper den kommer om ikke altfor lenge!

Sist hadde jeg problemer med å skjule det rundt 11. uke. Denne gangen har jeg hatt mage siden uke 7. Jeg har til vanlig helt flat mage,så da syns det kanskje ekstra fort.

Nei.
Men jeg har god polstring så det tar nok en stund før den vises.

tror jeg kan se antydning til babymage nå, har kommet de siste dagene. Før det har den bare vært oppblåst.

Jeg har fått helt klart mage, jeg var ganske spinkel før, men nå er den her =) Dette er min første

Jepp.. Skikkelig hyggelig da jeg hadde litt å ta av fra før, og nå bare ser enda tjukkere ut

ja, mage her og:) er i uke 12 idag og magen vises godt...Men ingen har kommentert det enda, så jeg ser nok bare litt tjukk ut..hehehe..Synes selv det er en fin liten babykul, spesielt på kveldene..Da er den svææær!!

her er andre gangen, men jeg fikk tidlig mage sist og...

eLLe*meLLe skrev:
Nei.
Men jeg har god polstring så det tar nok en stund før den vises.

Samme her

lilletitti skrev:
tror jeg kan se antydning til babymage nå, har kommet de siste dagene. Før det har den bare vært oppblåst.

samme her.

Blitt stor mage ja, men altfor høyt oppe til at det er babymage dessverre... Bare luft.. Men ser ut som om jeg er 5 mnd på vei.. Den er gedigen på kvelden, og jeg har funnet frem de videste genserene, og buksene er skikkelig ubehagelige..

Buksene mine ble for trange for noen uker siden allerede. Må spørre om ny bukse på jobb også ;) Synes jeg ser en liten babykul der nå da den værste opplåstheten har gitt seg. Tenker å starte med magebilder nå til uka. Blir kos å se magene poppe opp(ut) inne her!

På morgenen er det tydelig babymage, men utover dagen og kvelden blir den svææær litt høyere oppe. Ser veldig gravid ut da, selv om det bare er luft og tarmer. Men det må veldig store klær til for å skjule magen både morgen og kveld :)

Jeg merker magen da jeg legger meg om kvelden.. Jeg er litt stor fra før så kan ikke se at det er babymage.. er bare feitere liksom.. gleder meg til det blir skikkelig mage, slik at det ikke er tvil at jeg er gravid..og ikke bare feit.. hehe

Jeg ble ganske rask "oppblåst" med førstemann, og merker det godt nå og:) Er bare dildre-fett enda som jeg kaller det, hehe, men synes den stikker ut litt nå ja;)

Jepp, mye fortere denne gangen enn sist. Er nok mye luft også, men ikke bare.
Er slank ellers så.. såå, klarer nok ikke skjule det lenge til, kan  ikke gå i trange klær nå, da syns det..

har begynt med litt mage ja, begynner også å kunne kjenne livmoren :) skikkrlig spennende, dette er da min første og trodde det ville ta litt tid ettersom jeg har litt fett lagret der, men neida :) 

Her har magen kommet for fullt. De som vet det på jobb har sett det hvertfall den siste uken.Har måttet bytte ut litt bukser og begynt å måtte tenke på hva jeg skal ha på meg.. Det er veldig kjekt, men det ser ut som jeg har spist litt for mye mat og godis i det siste.. hehe..

Magen har kommet tidligere og tidligere for hver gang her. Har vært gravid annenhvert år siden 2006, så er kanskje ikke så rart... 

Kom vel rundt uke 17-18 med første, rundt 14-15 med andre, uke 12 med tredje. Nå i slutten av uke 8 ser jeg småfeit ut, magen stikker ut, men den sitter høyt, så er bare oppblåst, er jo ikke stor reka inni magen 

Back
Topp