Har dere fått mage?

catspire

Forelsket i forumet
Her har det poppet ut en liten kul allerede....... Kanskje det er flere der inne?.....hehe!!

De siste dagene har nok magen fylt seg opp med både luft og mat, så den kan plutselig se ganske gravid ut. Merker ikke noe til livmoren enda, men den har sikkert vokst litt i det siste, og trykker muligens litt tarmer eller noe foran seg på veien opp, for det er vanskeligere å trekke inn magen nå:-) Men å si at det er noen babymage ville vært å trekke denne her litt langt foreløpig:-) Kanskje du har to..?:-)

Magen min er mye større ja, men den ser ikke gravid ut enda... bare oppblåst. Så folk tenker sikkert at jeg har lagt på meg. Noe som jeg IKKE synes er gøy at folk skal tenke, så jeg gleder meg til gravidmagen :)

Magen min er blitt kjempe stor frempå og ikke rundt hele magen. Liten tutt på framsiden. Til og med folk har kommentert om jeg er gravid og de som vet at jeg er gravid kommenterer hvor stor mage jeg har fått.

Så kjenner ei som er synsk og hun står fast uansett på at det er to, altså to gutter inni der=p Så idag når jeg skal påUL nr3 skal jeg bombesikkert høre med legen om det virkelig er to=p Bare for morro skyld! Men tror nok mye av det er luft også;)

jeg har nok det ja. har en fra før, så det skal nok ikke så mye til. det ser ut som skikkelig valpefett, foreløpig ordentlig stygt. jeg hater denne perioden, før gravidmagen kommer!

Jadda her har det blitt mage.. hehe gleder meg skikkelig til å gå rundt i bikini i Tyrkia... hehe 

Jeg syns jeg har fått mage og samboeren min ler av meg og "erter" magen min, men jeg håper fremdeles på å kunne late som det er for mye stillesitting og at jeg har lagt på meg... Hadde tenkt til å holde dette hemmelig i ganske lang tid ennå! :-/

Noe babymage er det nok ikke, men temmelig oppblåst - jaaaa! Ser bare ut som jeg har lagt på meg endel (selv om jeg faktisk har gått ned i vekt)

Jeg har litt mage fra før av jeg, men den er verken oppblåst eller noe i øyeblikket. Kan dessverre ikke skylde på noe baby/gravid/oppblåst-mage enda..  Regner uansett med det er leeenge til magen min blir babymage! Har ikke fått synlig mage før i 5-6 måned med noen av de andre, og det gikk faktisk lengst tid med nr to før jeg fikk mage. Så med mindre nr tre her går "mot strømmen" så har jeg noen mndr igjen før magen popper ut.

Babymagen kommer nok ikke før om 8 uker, men oppblåst- JA!!

Ikke gravidmage, nei. Men er fryktelig oppblåst og har i tillegg endel mage igjen fra sist..
Gleder meg veldig til jeg ser ordentlig gravid ut, og ikke bare tjukk

Føler meg ganske oppblåst ja! kanskje litt mage, eller den litt slappe tidligere barn-magen er litt strammere. har lurt på om d kan være to...

Ja, kjenner også toppen av livmoren godt over bekkenet. Er 3. gangs fødende og 157 cm høy, så det er nok derfor :) Fikk mage rundt uke 11 sist.

Om det berre er eg som ser fordi eg verkeleg vil, eller ikkje? Har iallfall ein kul nederst på magen som ikkje har vore der før Men det er kanskje å dra det litt langt å sei at eg har gravid-mage enda.

Vet ikke helt om jeg har fått mage, men kan se at magen min har forandret seg. Det har liksom skjedd noe rundt skambeinet. Har litt mage fra før av, og den har liksom litt gjevnere.. Vanskelig å forklare. Men er nok ingen andre enn meg, og evt kjæresten som kan se det :)

Back
Topp