Har dere fått mage jenter??

Ja ♥ før kunne jeg holde den inne men ikke nå : )

nå er jeg stor fra før av, men nå har jeg gitt opp å holde magen inne altså. Det må være utrolig mye luft inni der + en liten bønne og litt fostervann :rolleyes:

nå er jeg stor fra før av, men nå har jeg gitt opp å holde magen inne altså. Det må være utrolig mye luft inni der + en liten bønne og litt fostervann :rolleyes:

Samme her. Men jeg både kjenner og ser at det begynner å bli rundere nederst. :)

har fådt mage ja,buksa er blitt trang og beltet har jeg måttet gå et hakk opp på :p

Bitteliten kul. vises ikke så godt når jeg står oppreist. Er liten av vekst og har aldri hatt mage før. så jeg har flyttet inn i komfortable bukser for lenge siden :)

ser ikke gravid ut enda, med nr 1 så såg jeg ganske gravid ut på denne tida av svangerskapet. rart kor forskjellige svangerskapene kan ver :) men er bare glad for at jeg ikke har vokst noe spesjelt enda tanken på at jeg har litt å ta i fra før av :)

her har jeg hatt mage siden uke 6-7.. har vært skikkelig oppblåst denne gangen, men fortsatt mage.. ;)

Ohyes... Var i forening i går, og fikk beskjed om at jeg hadde mage som om jeg skulle vært 5mnd på vei :P Og jeg er 13 uker på vei :P Er veldig slank, så det viste fort (luft og tarmer...), samme som med nr 1 :) <3

Jeg er 12+3 og magen har virkelig begynt å stikke ut nå.. I tillegg så er jeg veldig oppblåst på kvelden.. Veldig spent på om jeg klarer å skjule det helt til julaften..

Back
Topp