Har dere fått KS dato? :D

27.Januar her :)

Driver visst ikke med sånt. Noen ganger rimelig fornøyd, andre dager fullstendig panikk! Må være godt og rart på samme tid å ha slikt i boks :-)

15 februar :) dagen etter termin... Så håper frøkna kommer fort og uventet før den tid :)

Kan jeg spørre hvorfor dere skal ha ks ?
Ikke meningen å være uhøflig med spørsmål, men blir litt nysgjerrig. :rolleyes:

Jeg skulle fjerne hatt en dato for fødsel :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skulle fjerne hatt en dato for fødsel :p

Men skulle du egentlig det? Jeg tenkte på dette i går. Selv med min generaliserte angst (veldig bekymret for småting, stort behov for å vite hva som skjer, ha en plan) så syns jeg det er spennende å ikke vite :-) Egentlig ganske rart! Nå skal det sies jeg får en del oppfølging mot slutten. Tettere kontroller, blir satt i gang hvis jeg vil om jeg går over termin etc. Men akkurat det når og hvordan fødselen starter syns jeg er så merkelig spennende! :-)

Pga et katastrofe KS i 2010 og komplikasjonene etter det hadde jeg et til KS i 13, så må ha KS nå siden jeg har hatt 2..:/

Grunnet srt vanskelig og drøy fødsel med nr 1, der vi også har funnet ut i ettertid at ingen av mine planer (satt opp med jordmor) ble fulgt slik de skulle, og det ble gjort mange "feil" fra sykehuset sin side. Jeg ønsker i utgangspunktet å føde normalt men klarer ikke tanken på at det er noe jeg skal så har fått satt opp ks til dagen etter termin, så jeg skal slippe å gå overtid og grue meg til fødsel, kjenner dette funker for meg og jeg er mye roligere, har også svart på hvitt at jeg kan kreve ks i løpet av en fødsel dersom planen som er lagt ikke følges og fødselen drøyer ut i tid.

Men skulle du egentlig det? Jeg tenkte på dette i går. Selv med min generaliserte angst (veldig bekymret for småting, stort behov for å vite hva som skjer, ha en plan) så syns jeg det er spennende å ikke vite :-) Egentlig ganske rart! Nå skal det sies jeg får en del oppfølging mot slutten. Tettere kontroller, blir satt i gang hvis jeg vil om jeg går over termin etc. Men akkurat det når og hvordan fødselen starter syns jeg er så merkelig spennende! :-)

Det hadde passa veldig fint å vite når hun har tenkt seg ut ja ;) forrige fødsel gikk veldig fort, hadde ikke rukket sykehuset om det ikke var for at sambo maste så veldig på at vi måtte dra. Jeg hadde nesten ikke vondt før jeg var ca 7cm, og med en drøy times kjørevei og evt levere mini er det en liten fare for busslommefødsel :p

Jeg hadde en veldig lang fødsel sist, hvor det ikke var noe fremgang (kom til 4 cm fra riene begynte hjemme til de tok ks 56 timer senere..)
Gutten min veide 4.3 kg også, og lillebror er estimert til det samme.
Jeg gruer meg forferdelig mye til fødsel, hadde fødselsangst med første også.. så har fått ks på termindato. Hvis fødselen starter før skal det være en merkbar fremgang, hvis ikke er terskelen for ks veldig liten :)

Det er min grunn for ks ;)
Skjønner du er nysgjerrig, og det er naturligvis lov når man skriver om det tenker jeg :)

Back
Topp