Har dere fått en oppmerksomhet i dag?:)

Ønskerbaby

September 2013<3
Jeg har fått ti roser, en stratos, pepsimax, og en liten kaktus lignende ting som var formet som et hjerte:) fine mannen!:) han har fått klokke, og en film som han har ønsket seg:) så no skal vi spise middag og se film :)

Her hentet mann og barn meg på jobb. jeg fikk et nydelig kort med vakre ord mine hormonelle tårer slapp løs. fikk også 10 røde roser og et englebarnsmykke med blå diamant inni. Skulle representere Angelica med Aron i sitt hjerte <3 mine vakre barn <3 er ikke rart jeg elsker den mannen ;)

Ja har blitt helt hekta på tv serien Glee... Så fikk sesong 3 av han :)

Røde, langstilkede roser :love017

nei er ikke hjemme, men i morgen skal jeg ta toget hjem, da skal vi ut å spise og på kino :) <3

ikke fått noen ting..men fikset cola,sjokolade og en hamburger til meg selv idag.. hadde ikke forventet noe hell, hadde dødd av sjokk om han hadde kommet med noe

min mann har bursdag idag... sååå, dette er ikke min dag.. Hehe...

næ.. jeg jobba til 20.00.. kjøpte med noen fine blomster.. handla inn og mekka nachos når jeg kom hjem :P

Kommentar fra samboer: Åå, hadde jeg visst at du var hjemme nå hadde jeg sikkert kjøpt noe til deg!
Blir litt småsjalu på damene som sitter og venter på mennene som står i kø på blomsterbutikkene :-P

Ingen av oss se noe opptatt av og markere den dagen ;) heldigvis er vi like der da,ellers kunne det kræsja litt..

Når jeg kom hjem i går, sa han det sto en liten ting til meg på bordet. Der sto det en gedigen blomsterbukett :D Siden vi skulle på ul på kvelden, reiste vi ut å spiste middag etterpå. Da fikk jeg en liten pakke som innehold hjerteøredobber :D

Da vi kom hjem, lagde vi til litt snacks også så vi film :)

Back
Topp