Har dere fått deres siste baby?

En tråd i 'Oktober 2017' startet av Moderator Irene, 7 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Eller planlegger dere flere? :)

2. Litja17 Elsker forumet Marsboere 2020 Septembergull'17 Høsthjerter 2017

Neppe siste. Men blir lenge til neste! Så fantastisk godt å ha kroppen for seg selv [emoji4] og greit å få jobb etc godt på plass først (det var i orden for et år siden, men nå er vi begge jobbsøkere [emoji57])

3. Krines Elsker forumet Septemberlykke 2016 Høsthjerter 2017 August 2018

Venter nr fem i august og det blir desidert siste [emoji28]

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. B-gjengen Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Håper på en til i 2019 :)

5. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 VIP Høsthjerter 2017

Med mindre vi vinner i lottoblir dette siste :p

6. JaneB Forelsket i forumet Høsthjerter 2017

Oi! Det var tett på minsten din! Wow[emoji4]

• Liker Liker x 2
  7. Bliss_nr2 Elsker forumet Høsthjerter 2017 Sommerfuglene

Om jeg kunne bestemt så hadde det blitt flere, men sånn det er nå ser det dessverre ut til att dette ble siste

8. Gardinstanga Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Forhåpentligvis ikke den siste :)

Håper på å kunne få 2 barn <3

9. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn VIP Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Håper på en ny en I 2019

• Liker Liker x 1
  10. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 VIP Høsthjerter 2017

Liker dog ikke helt forslaget til ny permisjonsordning...

• Enig Enig x 1
  11. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn VIP Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Enig med deg der..
    Det er vel ikke er forslag lenger heller, er det det da? Er det ikke vedtatt?

12. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 VIP Høsthjerter 2017

Litt usikker. Sist jeg sjekket fant jeg kun artikler fra starten av februar, hvor de skrev det ville bli innført i ekspressfart. Men ikke sett noe siden -

For å være ærlig, mellom dette og den ideen om å shuffle mødre ut etter 6timer, så skulle man trodd de egentlig ønsker at det ikke skal fødes flere barn ><

• Enig Enig x 2
    • Liker Liker x 1
  13. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn VIP Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Har søkt litt rundt det np og ser bare det samme som deg. Helleland skal visst fremme dette før sommeren med ønske om at det gjelder allerede fra 1. juli i år.

Det blir spennende å se nå hva som skjer i morgen med regjeringen og deretter når dethe forslaget blir stilt.

14. Devilina Gift med forumet Høsthjerter 2017

Helt klart den siste. Er 37 år har ei fra før av, han har ei og nå har vi ei lita ei felles. 3 til sammen holder. Blir flust av hormoner her etterhvert :p

• Liker Liker x 1
  15. Poojenta Forelsket i forumet Høsthjerter 2017

Jeg vil ha hvertfall en til, og håper på 3 til :happy:Men når vi må ha prøverør så blir det vel et brå stopp en gang:(

16. onskedrom Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Høsthjerter 2017

Definitivt siste! 2 er nok for oss mentalt og kroppen min begynner å bli gammel og hadde ikke orket en slitsom graviditet til!

17. Flareon Elsker forumet Høsthjerter 2017

Har to men håper på en liten til etterhvert :)

18. HaRemamma Glad i forumet Høsthjerter 2017

Ja. I allefall ikke planlagt flere ;)

19. Lena94 Flørter med forumet

Her har vi akkuratt funnet ut at nr. 2 er på vei [emoji4] har termin i midten av desember [emoji4]

• Liker Liker x 2
  20. onskedrom Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Høsthjerter 2017

Gratulerer :)

Del denne siden