har dere fått den brune streken

LiljeBlomst

Forelsket i forumet
fra navelen og ned? hadde dere den evt sist dere var gravid?

sist fikk jeg den i uke 14, nå dukket den opp i uke 9 :) synes det var tidlig, er jo ikke alle som får den heller. Lurer på hva det skyldes:)

Hadde ikke den sist, og har den helller ikke nå. 

Er det ikke spesielt de som får gutt som får den da?  

eller er det pigment i huden?

Tror nok heller da det eventuelt er pigmenter eller noe slik. Jeg fikk det i slutten av begge mine svangerskap med jentene, omtrent da magen var sprekkeklar ! hehe :D

Jeg tror jeg fikk den rundt halvveis sist, og den har fortsatt ikke forsvunnet helt. Har ikke sett noe forskjell så langt iallefall. Det har vel med pigmenter å gjøre. Mener at de som er mørke eller lett blir brun får den oftere enn blonde med lys hud som lettere blir solbrent enn brun ...

Nei jeg har ikke fått. Fikk det ikke forrige gang så tror nok ikke den kommer nå heller egentlig.

Nei, ikke antydning. Hadde den ikke sist heller, og da fikk jeg gutt (til deg der oppe som sa noe om det..) Men jeg er veldig lys i huden, og blir omtrent ikke brun, og sjelden solbrent, så tror mer på det med pigmentering i huden.

Nei ikke ennå.. Kommer sikkert senere en gang, på slutten av svangerskapet.. Fikk den sist og gikk ikke bort på en stund etter fødsel. Den kommer av noe med østrogenet, samma geia at vi får mørkere nippler.. Å de som har noe mørk hud får/syns den lettere på.

Jeg fikk streken, eller linnea negra som jeg mener å huske at den heter, i uke 17 sist gang og den var veldig mørk og tydelig. Jeg fikk også veeeldig mørke nippler og var kjempebrun uten å ha solt meg,så det har nok helt klart noe med pigmenter å gjøre. Blir spennede å se når den dukker opp denne gangen...

Kan ikke huske at jeg fikk det sist...  Ikke som jeg la merke til i allefall:P
Har ikke fått den enda:)

Back
Topp