Har dere fått dato på ordinær ultralyd?

Aniela

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg er nyrskerig på om når dere skal ha ordinær ultralyd? Det blir jo så spennende å få vite mere om den lillie spiren i magen.

Jeg selv skal på ordinær ultralyd 10 Mai. Det er jo såååå lenge til, er fryktelig spent på om alt er i orden med den lille reka.

Ikke fått noe dato enda :)

Har ikke fått dato enda for jeg har ikke vært på kontroll hos legen enda heller :P

Neei har ikke vært i kontakt med noe helsevesen enda! Tenkte å få tidlig ul neste uke, da er jeg i uke 11

har ikke fått noe dato for ordinær UL enda

Nei, det blir nok ike bestilt før alt er ok ;) tenker det blir sendt bestilling på legitimere min i uke 14..

Jeg skal til legen neste torsdag, så rekner med jeg får vite det en stund etter det! I følge menstermin er jeg 18+0 2.mai, så håper det er rundt det :)

Ja vet, men jeg skal spørre om tidlig UL og håper jeg kan få det av litt forskjellige grunner :)

Jeg føler ikke at jeg har noen grund til å be om tidlig UL enda. Så jeg må nok bare smøre meg med tolmodighet.

29. April:) en måned fra påske!:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

har ikke fått time enda! har heller ikke vært på første svangerskapskontroll hos legen enda heller, tenkte og ta det neste uke en gang!

Back
Topp