Har dere fått barnehageplass ?

Nabofruen

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2018
har november 2018 baby fått barnehageplass ?
Fra når Evt? :)
 
Ikke fått svar ennå, vi:dontknow har søkt fra mars 2020, men spørs om jeg velger å ta den i bruk!? Jeg går hjemme, men mannen studerer hjemmefra. Derfor vi søkte plass så tidlig. Men aner ikke om vi får plassen, da blir det evt fra august 2020.
 
Jepp, fikk heldigvis i samme barnehage som storebroren. Har fått plass fra 1-årsdagen, men håper å kunne drøye det litt.
 
Ikke hørt noe enda. Hørt at vi skal få svar innen midten av april:)
 
Søkte om plass fra 01.01.20, men har fått plass fra 01.11.19 (hun blir 1 år 31.10):)
Kan hende vi bruker litt god tid på tilvenning i desember, får se når det nærmer seg;)
 
Ja. Fikk plass fra august, og må betale til han skal ta plassen i bruk i november.
 
Ikke fått svar enda, hvordan fikk dere svar? Post? Mail?
 
Vanlig at man må betale på forskudd?
 
Vanlig at man må betale på forskudd?

Forskudd? Her på Østlandet betaler man fra den datoen man har fått plass, ikke fra når den evt blir tatt i bruk. Har man fått plass fra eks. November, men babyen begynner i januar, så betaler man fra og med november mnd.
 
Forskudd? Her på Østlandet betaler man fra den datoen man har fått plass, ikke fra når den evt blir tatt i bruk. Har man fått plass fra eks. November, men babyen begynner i januar, så betaler man fra og med november mnd.
Før var det sånn her jeg bor men nå må man betale for mnd man har fått plass, tror det Kan være forskjell fra barnehage til barnehagen?
 
Fått fra 1/11-19. Fikk svar et par dager etter søknadsfristen var gått ut. Kjenner jeg gruer meg, men er veldig fint å gå i barnehage da. Eldste likte det veldig godt. :)
 
Back
Topp