Har dere fått avsmak på noe?

Happymomy

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg klarer nesten ikke se mat, vann, kaffe. Blir veldig fort kvalm.
Det eneste jeg kan spise er litt frukt.

Mye. Men ingenting konkret. Mat generelt er utrolig ekkelt...

Vann og d meste av mat!
Klarer få i meg yoghurt, is, frukt og bær.

Føler d er helt krise at eg ikke klarer å drikke vann eller å få i meg proteinrik mat. Håper den kvalmen roer seg snart!

Kaffe! Og generelt mat. Spiser helst frisk fersk mat som det er lenge siden jeg spiste sist.

Alle mulige lukter er helt forferdelig nå. Brekker meg av ingen ting. Nå har kvalmen virkelig toppa seg. [emoji21]

Jeg har ikke merket noe forskjell på luktesans eller matpreferanser, bare at jeg hele tiden kommer på mat jeg har sååå lyst på!!:arghh: Dessverre er det aldri sunne ting...:sorry:

Veldig mye mat. Skive med mindre den er ristet. Klarer ikke lukta av brød en gang. All form for kylling. Kjøttstykker av alle slag. Spiser bare kjøttdeig av kjøtt. Sjokolade og melk som jeg kommer på.

Jepp, lukten av varm margarin. Altså hvis man skal steke noe også har man melange i panna. Fyfaen... Olje og meierismør går greit, men er ettellerannet med den varme smør lukta.

Takler ikke lukta av Whiskey, blir kvalm av det og må forlate rommet. Så mannen kan ikke lenger nyte et glass så lenge jeg er i samme rom.

Nesten all mat generelt. Spesielt kylling. Befinner meg i Emiratene og her er det mye «fast food» på gatene med mye lukt, jeg er glad jeg snart skal hjem for å si det sån!

Alt med tomater, salsa, pizza med tomatsaus, makrell i tomat, gryteretter med tomatbase alt. Det er blitt et stort problem for vi har jo nesten bare middager med tomater.

Fisk (bortsett fra sushi) og grønnsaker av alle ting.

Back
Topp