Er det noen her som har epoxy-gulv, og hva er deres erfaring med det?
Vi vurderer epoxy i stedet for fliser på vaskerom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ble jeg nysgjerrig, hva er epoxy for noe? Er det lettere å holde rent enn fliser? Vi har fliser![]()
Ja, er noe dritt med de fugeneDet er iallefall det som er ideen vår, at det skal være fugefritt. For jeg H A T E R (intenst) å vaske gulv med fuger, hvor all skitten setter seg i fugene. Grrrr
Epoxy er et slags hardplastikk-ettellerannet lag som man maler oppå ... andre gulv. Eh. Ja. Sånn ca![]()
Vurderer epoxy sterkt på badet som skal pusses opp. Er ikke så glad i flisegulv på bad på grunn av fugene.
Kan ha varmekabler under epoxyTell me about it!!! Hater fuger
Driver enda med undersøkelser, vi skal ha varme i gulvet så da vet jeg ikke om det egner seg...
Kan ha varmekabler under epoxy![]()
Det er nok stressende jaDet hjelper veldigDa må bare selskapet som leverer lokalt svare på vår henvendelse. Husbygging er stressende...
masse lykke til med husbygging Lett å vaske. Veldig hardt. Men det er jo fliser også. Ville gått for gulvbelegg. Lett å vaske og mykt å gå på.Er det noen her som har epoxy-gulv, og hva er deres erfaring med det?Vi vurderer epoxy i stedet for fliser på vaskerom...
Det er nok stressende jamasse lykke til med husbygging
![]()
Lett å vaske. Veldig hardt. Men det er jo fliser også. Ville gått for gulvbelegg. Lett å vaske og mykt å gå på.