Har dere epoxy-gulv?

Nå ble jeg nysgjerrig, hva er epoxy for noe? Er det lettere å holde rent enn fliser? Vi har fliser:)

Nå ble jeg nysgjerrig, hva er epoxy for noe? Er det lettere å holde rent enn fliser? Vi har fliser:)

Det er iallefall det som er ideen vår, at det skal være fugefritt. For jeg H A T E R (intenst) å vaske gulv med fuger, hvor all skitten setter seg i fugene. Grrrr :p

Epoxy er et slags hardplastikk-ettellerannet lag som man maler oppå ... andre gulv. Eh. Ja. Sånn ca :p

Det er iallefall det som er ideen vår, at det skal være fugefritt. For jeg H A T E R (intenst) å vaske gulv med fuger, hvor all skitten setter seg i fugene. Grrrr :p

Epoxy er et slags hardplastikk-ettellerannet lag som man maler oppå ... andre gulv. Eh. Ja. Sånn ca :p
Ja, er noe dritt med de fugene:p

Høred noe lettere å holde rent ut ihvertfall!

Vi har epoxy gulv i garasjen, det er veldig slitesterk. Hørt om andre som har det både på bad og vaskerom.

Vurderer epoxy sterkt på badet som skal pusses opp. Er ikke så glad i flisegulv på bad på grunn av fugene.

Tell me about it!!! Hater fuger :p

Driver enda med undersøkelser, vi skal ha varme i gulvet så da vet jeg ikke om det egner seg...
Kan ha varmekabler under epoxy :)

Det hjelper veldig :D Da må bare selskapet som leverer lokalt svare på vår henvendelse. Husbygging er stressende...
Det er nok stressende ja:wacky: masse lykke til med husbygging :)

Back
Topp