Har dere en TV serie dere MÅ ha med dere?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Vet ikke helt hvorfor, men jeg har måtte følge med på Blacklist..
Med ny sesong av 24 startet nå, mistenker jeg at jeg må følge med på den fremover.
Og så har jeg prøvd å få med meg Brille, det syns jeg har vært vittig:)

Jeg ser mest på serier på nettet eller netflix:) men jeg er veldig glad i person of interest, den har jeg på opptak :)

Jente født 02.06.10
App taster :)

Ser og mest på serier på netflix eller pc :) men digger one tree hill som eg ser for ørtende gang :P ellers følger eg med på NCIS og Castle :) ser Csi og, men ikkje kver gang d e episoder :)

babyjente 27 Juli ♡

The big bang theory er den eneste jeg MÅ få med meg. Men nå har de pause fram til høsten :-(

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Sambo laster ned. Vårt nylig avsluttede prosjekt var Breaking Bad. Holder nå på med sesong 2 av House of Cards.
Jeg er også veldig glad i Castle, Modern Family og Big Bang Theory.
Også så selvfølgelig Game of Thrones. Da benker vi oss foran tven hver mandag :D

Greys. .... :-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

"Orange is the new black" er og anbefale :) ferdig med sesong 1 :) Men kommer ny sesong 6/6 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Game of thrones, og The Vikings ser jeg og samboeren på sammen. Alene ser jeg på Pretty little liars for tiden..

Sambo laster ned. Vårt nylig avsluttede prosjekt var Breaking Bad. Holder nå på med sesong 2 av House of Cards.
Jeg er også veldig glad i Castle, Modern Family og Big Bang Theory.
Også så selvfølgelig Game of Thrones. Da benker vi oss foran tven hver mandag :D
Ser vi liker mye det samme! Modern family er helt fantastisk! Ler meg skakk!!

Jente født 02.06.10
App taster :)

Går mest i netflix. Så nå for tiden er det en serie som heter Bitten. Ellers så er det Csi, castle, ncis og sikkert mange fler. :P
Elsker å sitte på netflix på kveldene når ungene er i seng å kan heve beina å ta frem strikketøyet :D

Ser aldri på mens de går på norsk tv, streamer fra nettet så jeg får se så fort de har blitt vist på amerikansk tv. Jeg er for utålmodig ;) Helt hektet på Reign. Ellers så elsker jeg soa, vampire diaries, true blood, supernatural, the originals, revenge og walking dead. :)

Oj, snek visst litt jeg.

Last edited:
oj.. Jeg og mannen har flere vi ser på.
Vi så akkurat siste episode av Warehouse 13, vi ser Greys, Defiance, Game of Thrones, Reign, og sikkert enda flere jeg glemmer i farta :)

Akkurat nå ser vi Game of Thrones. Ellers venter vi på nye sesonger av Walking Dead og Sons of Anarchy :) Også ser jeg på Fødeavdelingen da hehe..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvor skal jeg begynne?? Jeg er litt sånn at hvis jeg først starter å se på noe så må jeg se det ferdig. Så ja, disse jeg remser opp først er sånn som jeg venter på en ny sesong da, eller ikke har fått kjøpt meg, eller ikke har fått sett helt ferdig pga tidsklemma :P

* Tause vitner(silent witness) ser jeg på nå, ligger ute på netflix.
* Dexter, sesong 7 ligger klar, jeg må bare se det andre ferdig først :P
* Walking dead, døhekta!
* The vampire diaries
* Game of thrones(må vente til alle episodene i sesong 4 er ute før jeg kan begynne, er pining viss ikke :P)
* The shield
* The mentalist
* The blacklist
* Sons of anarchy
* Supernaturals
* Modern family
* Solsidan
* Greys anatomy
* True blood
* Criminal Minds
* Orange is the new black

Andre serier jeg elsker som jeg er ferdig med er(men fint kan titte på på ny om jeg kjeder meg) :
* Frustrerte fruer
* Medium
* Wire in the blood
* The tudors

Hmm.. kommer ikke på flere.. Men er helt sikker noen jeg har glemt. Elsker serier, hater å sette meg ned for å se på kanaler, sløsing med tid føler jeg siden det liksom ikke er noe jeg har KJEMPElyst å se.. Så hvis jeg ser på så er det serier :P Har en fotballgal mann i tillegg, så blir ofte til at han ser på det mens jeg ligger med pad'en vedsiden av. "Sosialt" :P

oj.. Jeg og mannen har flere vi ser på.
Vi så akkurat siste episode av Warehouse 13, vi ser Greys, Defiance, Game of Thrones, Reign, og sikkert enda flere jeg glemmer i farta :)
Dette her Reign har jeg ikke hørt om, hva/hvem/hvor?? :P

Dette her Reign har jeg ikke hørt om, hva/hvem/hvor?? :P
Det handler om Mary Queen of Scotland på 1600 tallet(?) Hoffdrama, intriger og No streams :) Søndag underholdning for jenter vil jeg si

Edit: no streams skulle vært Nostredamus. Tlf min liker ikke han no særlig.

Back
Topp