Har dere en svangerskapsdille?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hva er deres dille/"må ha" i svangerskapet ?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Frukt og sukkerfri saft. Glad det ikke er noe jeg går opp i vekt av :)

Fant endelig ut hva jeg har lengtet sååå etter...italiensk salat :D

Appelsiner! :)
Eller, det varierer litt da, men appelsiner er stort sett noe jeg alltid har lyst på.

Noe søtt!! Halle-min! :p
Søtbehov som det holder etter! Nesten "samme hva" så lenge det slukker søtbehovet :p

Tomater, men spiser en del av det til vanlig også da ;) ellers vil jeg har sjokolade hele tiden (enda mer enn til vanlig :P)

Ellers går det i perioder hva jeg har diller på.

Så sunne diller dere (det fleste av dere hvertfall :P ) har :)

Selv hadde jeg dilla på cheez dodles i mitt første svangerskap, spiste glatt en pose om dagen en periode :S

I mitt andre svangerskap hadde jeg dilla på Stratos (og jeg "liker ikke" sjokolade til vanlig), spiste store mengder av det.

Et under at jeg bare la på meg 1kg i det første svangerskapet og 0,5kg i det andre.

Og så hadde jeg dilla på lukten av stein, mur og gummi :P
Kjøpte meg ei gummimatte på Biltema, den satt jeg og sniffa på dagen lang :love7

Dere appelsin spisere. Har dere prøvd blodappelsin? Hvis ikke må dere prøve altså:)
Det er godt det :) Men det heter rød appelsin nå, husker det het blodappelsin når jeg var barn...

spiser en del druer, rød appelsin og appelsin. Men litt usikker på om jeg spiser så veldig mye mer enn vanlig av det.

blir nok dessverre litt for mye søtsaker og brus inni mellom også.

noe søtt hver dag, frukt kan også dekke det behovet, og noen dager bare må jeg ha solo sunset ;P

Back
Topp