har dere en luring i magen?

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
Blir så frustrert fordi bebisen sparker som en gal HELE dagen, men når jeg kunne tenkt meg at folk skal kunne kjenne det så ligger h*n musestille.. sååå frustrerende..  kun gubben som får kjenne.. men det er fordi han ligger å holder på magen når vi skal legge oss.. bebisen klarer ikke hamle opp med tålmodigheten hans.. (har jo blitt bedre nå da) men er det ikke litt tidlig å gjøre forskjell på folk???

De skal tidlig krøkes vettu. Othilie er korrupt, hun gir bare bort klem hvis hun får kake... Og sånn har hun vært så lenge jeg kan huske.

Sånn e babyen min og. Så det e ingen som trur mæ når æ sei han gjør mæ gal med all sparkinga..

Jepp her og er det sånn. Kan sparke som bare det, men typisk at når noen skal kjenne så blir den stille......

ORIGINAL: Marihøne77

Jepp her og er det sånn. Kan sparke som bare det, men typisk at når noen skal kjenne så blir den stille......

samme her.hver gang....sjønner ikke det der jeg.[8|]

ORIGINAL: Limmaaa

Blir så frustrert fordi bebisen sparker som en gal HELE dagen, men når jeg kunne tenkt meg at folk skal kunne kjenne det så ligger h*n musestille.. sååå frustrerende..  kun gubben som får kjenne.. men det er fordi han ligger å holder på magen når vi skal legge oss.. bebisen klarer ikke hamle opp med tålmodigheten hans.. (har jo blitt bedre nå da) men er det ikke litt tidlig å gjøre forskjell på folk???
her e d akkurat d samme som skjer, rare greier.

Kjenner meg så utrolig igjen i dette her [:D] Litt irriterende, men nå i helgen var det noen venner av meg spm kjente litt spark da, det var morsomt [:)] Håper at det ikke fortsetter sånn og at han kan sparke når det er andre hender på magen enn min og pappaen [8D]

Må bare si at slik er det her også.
Men nå har h*n fått en ny vane. og det er at etter et spark eller slag, blir foten
eller handa værende i støtposisjon inne i magen, så da rekker andre å kjenne at det
er en hard liten klump der, før jeg må dytte den på plass, fordi det er litt ubehagelig å
ha det slik....[:D][:D]

Back
Topp