Har dere en hobby?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Drev mye med scrapping før minste kom. Nå er det ikke så mye tid til det. Ellers driver vi med Geocaching. Det er allright, for det kan vi gjøre sammen.

Reising. Vi bruker mye av fritiden på å planlegge reiser.
Ellers så har vi en del vinkvelder hvor vi prøver nye viner.

Strikking og diverse annet håndarbeid:D håndarbeid er også yrket mitt;)

Jeg driver med håndarbeid (strikke, hekle, sy), og mannen spiller gitar. Når jeg får noen kroner til overs, skal jeg kjøpe meg fløyte å spille igjen. Savner sån å spille fløyte! <3

Akkurat nå prøver jeg meg på strikking. Spiller jo egentlig innebandy, men slått ut med 9 mnds omgangssyke..

Masse! Scrapping, perle, pusle, strikke, brodere, decoupage, kryssord, Geocaching osv. :)

Håndarbeid og hund (utstillinger, løp). Men har ikke tid til noe av det pr. i dag, liten baby tar for mye tid. :o

Mangler vel en kreativ hobby, men jeg bruker mye tid på trening. Prioriteter en økt hver dag enten om det er på senteret, eller tur/jogging ute. Spilte volleyball noen år, men ga meg da jeg ble gravid med lillebror.

Forever living og akvarium :)

Håndarbeid. :)

Har ingen kreativ hobby.. Bruker fritiden min på trening, hunden, venner og familien, og skjønner ikke hvorfan jeg skulle fått tid til en hobby innimellom det, jobbing, husarbeid, matlaging og diverse gjøremål :oops:

Back
Topp