Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei damer! Hvordan er det med dere i jula? Hadde tenkt å prøve meg på en nettfri uke, men det får bli med facebook og instagramfri uke i stedet
Hadde dere en bra dag i går? Hvordan feiret dere, og fikk dere noe fint?
Bortsett fra litt lite søvn (pga bekkenet) så har julen hittil vært super. Dokka fikk så masse fine julegaver. Ikke for det er super fornøyd med egne gaver også. I dag skal vi på juleselskap nr 3 og nå ligger jeg og mannen på hver vår sofa mens dokka er med bestefar ute.
Høres veldig bra ut Vi er hos svigermor, og det betyr mye god mat Oliver var litt syk på formiddagen på julaften, hadde feber og kasta opp stakkar. Men han fikk slappa av en time, så var han i form igjen. Ble veldig trøtt til leggetid igjen da, så han pakka opp de siste gavene i går! Fikk også veldig mye fint, så håper vi får plass til alt i bilen når vi skal hjem :b Mannen hadde slått på stortromma og kjøpt Tab 3 til meg, og mamma gav meg gavekort på symaskin - så jeg er helt satt ut (og VELDIG fornøyd)! I dag skal vi til stemora til mannen og spise enda mer god mat I morra blir det en tur til byen for å bytte en gave. Og så må vi kanskje snart bestemme oss for om vi skal dra hjem på lørdag eller søndag! Alt i alt en god jul ♡
Jeg koser meg veldig med å ha fri og være med kjæresten først og fremst, ukependler til vanlig så vi pleier bare å sees i helgene. Det er så deilig å tenke på at nå har vi mange langer dager sammen, uten noen planer. Gjett om vi skal kose oss!
Fikk i tillegg ting til babyen til jul som jeg hadde håpet Vi fikk bilsete, new born set til tripp trapp, leketeppe, dyne, pute til senga + to sett med sengetøy, Caboo baby carrier (hadde egentlig ønsket meg baby bjørn, men tror ikke jeg bytter), tøfler med ranger på (kjempesøte!) og masse klær!
Nå har vi omtrent alt vi trenger til babyen, så jeg er kjempeglad! Tiden fremover skal jeg bruke på å kose meg skikkelig på å ordne til babyen, det blir så stas!
Jo, jeg fikk en ting til som jeg glemte å nevne, nemlig boka Snart mamma av Katja Kessler. Det fikk jeg av pappa av alle mennesker, helt utrolig at han har klart å komme seg til bokhandelen og funnet en bok til meg! Jeg koser meg skikkelig med den, den er litt mer underholdene enn en vanlig faktabok. Anbefales!