Har dere en fin dag?

Liol

Forelsket i forumet
Hva gjør dere idag jenter? :) Jeg har nettopp fått i meg frokost som jeg klarte å beholde, tross kvalmen! (forresten: et stort HURRA for kvalmen, nå tas alle symptomer imot med TAKK!) Blødningene har stoppet helt!! Og smertene er avtagende, og snart helt borte!! :) Føler på meg at dette skal gå fint! Veldig spent på hva ultralyden i morgen viser! Håper det bare var uskyldig blødning! Føler meg iallefall gravid, og nyter det!! En fin dag! :D

jeg sitter å venter på at middagen skal bli ferdig :)
en halvdårlig gubbe, og ei jente med lekebesøk, så her er det stille og rolig...
(som det kan bli med to stk på 3,5år....)

så godt å høre det har slutta å blø! krysser alt for deg!

jeg sitter å venter på at middagen skal bli ferdig :)
en halvdårlig gubbe, og ei jente med lekebesøk, så her er det stille og rolig...
(som det kan bli med to stk på 3,5år....)

så godt å høre det har slutta å blø! krysser alt for deg!

Så godt å høre at blødningen har stoppet og at du er positiv liol, fortsetter å krysse fingrene for deg! Jeg har hatt en helt grei dag i dag. Litt slitsomt med kurs hele dagen på jobb, men nå har jeg 3 jenter her som har kost seg med pannekaker og nå sitter og perler. Det er koselig :)

Så godt å høre at blødningen har stoppet og at du er positiv liol, fortsetter å krysse fingrene for deg! Jeg har hatt en helt grei dag i dag. Litt slitsomt med kurs hele dagen på jobb, men nå har jeg 3 jenter her som har kost seg med pannekaker og nå sitter og perler. Det er koselig :)

Her har det vært en fin fin dag :)

Totalt så føler jeg meg mye bedre i dag.
Jeg føler meg virkelig gravid, spesielt nå etter jeg fikk vite at HCG-nivået har steget helt fint :)
Nå bare gleder jeg meg til alt de neste 8 mnd vil bringe

Her har det vært en fin fin dag :)

Totalt så føler jeg meg mye bedre i dag.
Jeg føler meg virkelig gravid, spesielt nå etter jeg fikk vite at HCG-nivået har steget helt fint :)
Nå bare gleder jeg meg til alt de neste 8 mnd vil bringe

Back
Topp