Har dere en følelse på...

lillemy06

Forelsket i forumet
....på hva dere har i magen?

Jeg føler det er en gutt denne gang, men vi håper på en liten jente.
Vi blir selvfølgelig veldig glad for gutt også. Men hadde vært kos med ei lta prinsesse. Har liksom mer navn til jenter. Har ingen guttenavn som vi liker. Bra at vi har god tid til å finne noe, siden jeg er ganske sikker på det blir gutt...

Det blir spennende å se. [:)]

tenker at siden jeg fikk gutt sist, så tenker jeg gutt denne gang og.... men føler litt jente da... fordi ting er litt annerledes denne gang... men jeg trodde jente sist og... hehe...
aner egentli ikke... samme for meg hva det blir.... håper ikke på hverken det ene eller d andre... [:D]

tror det er ei jente, men¨håper¨ på en gutt. men er jo så klart det samme.
mange som tolker så mye rart når man sier man håper på ett kjønn. så er litt farlig å se[8D]

jeg har følelsen på jente denne gangen her, siden dette er ett helt annerledes svangerskap enn da jeg gikk med guttene, så vi får se hva som skjuler seg i magen[:D] sist sa jeg helt fra første stund att det var gutt, og sa til jordmor ved ordinær ul :" kan du ikke bare bekrefte til meg att det er en gutt", jo sa hun : "det er 110% sikkert også att det er en gutt" [:D] så spennende og se om jeg får rett nå da[:D]

Jeg føler det er gutt...
alt er annerledes denne gang.. vet at det er forskjellig hver gang, men allikevel.. føler det er gutt hvertfall [:)] men blir glad for begge deler selfølgelig!

glemte skrive i steda att jeg blir så klart glad uansett [:D] så lenge minien er frisk og rask[:D]

Jeg har på følesen at det blir en gutt til[:D]

Jeg har mest følelse for jente, men det kan jo være jeg skifter mening utover i svangerskapet :)

Siden vi har en gutt hadde det selvfølgelig vært koselig med ei jente, men det har virkelig ingenting å si.

Det er som jeg sier til min kjære hver dag: Vi er så heldige som kan få barn! Bare tenk det, vi bestemmer oss at nå har vi lyst på en lillebror eller lillesøster, og så PANG - der var det gjort! [:)]

Vi har mange som sliter rundt oss, og det har gjort inntrykk!! Jeg er så ubeskrivelig glad for å kunne være mor!!

Føler det er gutt[:)]

tror det er en liten prins :P

Føler på jente, men det er jo 50% sjangs for en gutt til...

Ønsker jo oss gjerne en jente siden vi har en gutt fra før, men omtrent alle jeg kjenner har bare gutter så jeg holder en knapp på gutt denne gangen også [;)] (som selvfølgelig er like velkommen!). Forrige natt drømte jeg forresten at det ble en av hver hehe, men akkurat det håper jeg egentlig ikke på [8D]

Jeg håper på jente [:)] men tror det er gutt,
Sambo tror det er jente, og det gjør alle andre
også ! [&:] Ifølge det kinesiske fødselskartet blir
det jente. Men det er jo sikkert bare 8 uker til jeg finner det ut[:)]
Men så lenge den er frisk og rask så spiller ikke kjønnet noe rolle !

ORIGINAL: Mollå

Jeg har mest følelse for jente, men det kan jo være jeg skifter mening utover i svangerskapet :)

Siden vi har en gutt hadde det selvfølgelig vært koselig med ei jente, men det har virkelig ingenting å si.

Det er som jeg sier til min kjære hver dag: Vi er så heldige som kan få barn! Bare tenk det, vi bestemmer oss at nå har vi lyst på en lillebror eller lillesøster, og så PANG - der var det gjort! [:)]

Vi har mange som sliter rundt oss, og det har gjort inntrykk!! Jeg er så ubeskrivelig glad for å kunne være mor!!

Vet du, Mollå, akkurat det der har jeg tenkt på også!! Jeg er 34 år gammel, det er ikke selvsagt at det skal være enkelt for meg å lage barn. Men sannelig har det gått kjempefort begge gangene - det er helt utrolig hvor heldige vi er! [:D]

Har forresten følelse av at det er en jente igjen - men sikker er jeg ikke!

Jeg er blitt veldig usikker... Forrige gang var jeg bombesikker på jente hele veien..

Denne gangen klarer jeg ikke å helt å få følelsen på om det er gutt eller jente. Jeg begynte å få litt jentefeeling, men så kom ringtesten å forvirra meg. Den sa gutt. Kinesis fødselskart sier gutt, men det gjorde det sist gang også(dvs de var egentlig i tvil, for noen sa jente, noen gutt).. Men jeg merker jeg er veldig i tvil på å handle farger og klær så jeg vet vitterlig ikke..

Ikke at det egentlig er viktig. Håper vi får vite det om 10 uker [:)]

Forøvrig så har jeg samme symptomer som sist..

Veldig usikker. De to venninnene mine som vet jeg er gravid sier de har en jentefølelse. Men siden min samboer alltid har sagt at familien hans får bare gutter, så har jeg liksom alltid tenkt at jeg får bare gutter. Egentlig så spiller det ingen rolle hva det blir så lenge babyen er frisk. Men har litt lyst på en jente da [;)]

Back
Topp