Har dere en følelse av hva det blir?

Jeg er hellig overbevist om at det blir gutt..

trulli skrev:
Har en bitteliten følelse av at det blir jente, men jeg tror ikke akkurat det er en veldig pålitelig "magefølelse". Kjæresten min ønsker seg veldig en gutt, noe det også skal bli ifølge det kinesiske fødselshoroskopet. Prøver å fortelle han at det KAN bli ei jente, så han ikke blir så skuffa hvis det ikke blir gutt ;)

Det er du ikke alene om, å ha en samboer som SKAL ha gutt - hehe. Han tuller med at vi skal gi babyen bort om det blir jente, men selvfølgelig mener han jo ikke det ;) Jeg hadde satt pris på jente selv om jeg har en jente fra før da. Tenk så mye man slipper å kjøpe av klær ;) Og jeg har jo alt jeg trenger omtrent. Samtidig så har svigers kun gutte barnebarn, så en jente hadde jo vært topp ;)
Kinesiske fødselskartet sier jente, og det sa det forrige gang og. Sist var jeg så sikker, at jeg fant kun jentenavn, og det stemte :)

Det er litt merklig, men har følelse av  at det blir jente...ingen barn fra før.
Og før jeg fortalte at jeg følte det blir jente til samboeren min....sa han det samme :)

Jeg har en magefølelse på at det er gutt. Det hadde jeg fra før jeg kjente symptomene også. Sist gang fikk jeg jente, og da sa også magefølelsen min fra første stund at det skulle bli en jente. Og symptomene er veldig ulike. Vi har tenkt at vi ikke skal vite kjønnet ved ultralyd så dette blir spennende :-)

Magefølelsen min sier at det blir en jente denne gangen. Med junior var jeg sikker på at det var gutt. :-)

Back
Topp