Har dere ein følelse av..

rosarose

Gift med forumet
korleis fødselen deres kommer til å gå? Eg meiner ( virker kanskje litt rart å si ) Men det er akkurat som om eg føler på meg at lillemann kommer til å komme litt før termin. Så det blir spennende å se om eg har rett i mage følelsen min eller om eg kommer til å måtte gå heilt til uke 42 og så bli satt igang[:D] Masse rare tanker i hovudt mitt ja!! Det er bare så rart at eg kan begynne å forestille meg korleis han vil kjennes når han ligger i armene mine, grimasene han kommer til å lage, og lydene.. Rart korleis ein kan gå ifra å føle at man ikkje har peiling på noe og er litt nervør og redd til å føle at instinktet tar over på ein måte og man bare begynner å bli klar!

jeg går og håper så sterkt at vesla kommer litt før termin, så nå har jeg en følelse av det også...usikker

Jeg tror fødselen kommer til å gå veldig fort. Sist fødsel rakk vi såvidt fram til sykehuset før han var ute ... Vi har 1 time å kjøre til sykehuset derfor skal jeg til kontroll 1 - 2 uker før termin og hvis det er modent tar de vannet da. Så jeg tror og håper på 2 uker før tiden [:)]

Back
Topp