Har dere egen pose til bilstolen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
den gamle vognposen jeg hadde for mitt eldste barn, passer til bilstoler fikk jeg vite nå.. har ikke prøvd selv enda.. ligger i vaskekø på vaskerommet :p

Ja, har egen voksipose til bilstolen. Skjønner ikke hvordan vi klarte oss uten da eldste var baby! :)

Ja. Da slipper vi ha så mye klær på henne når det blir skikkelig kaldt ute, noe som gjør at setebeltet ikke sitter så godt som det skal. Og det går jo utover sikkerheten.

Ja det er helt genialt ☺ Hadde ikke det til de to eldste, men elsker den nå ☺

Nei, og har aldri brukt det. Har på en ulldress eller fleecedress og ullteppe over mens vi går ut og inn av bilen.

Vi har og det fungerer bra foreløpig, men ser ikke for meg at vi kan bruke den særlig mye lenger :-( Hullene til selene er ikke justerbare, og jenta vokser.. Synes nesten hodet sikker opp av toppen på posen allerede. Andre som har erfaring med dette?

Vi har dunpose til bilstolen og det er helt genialt - han sover ofte når jeg må kjøre storebror til skolen og da kan jeg sette ham direkte oppi der uten å måtte kle på ham masse for en 10 min svipptur. Bærer bilstolen med meg inn så den er varm.

Back
Topp