Har dere dyr?

liillemyy

Gift med forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Hvordan tror du den reagerer på det nye familemedlemmet? eller om du har barn fra før av, hvordan reagerte dyret når du gikk gravid og når dere kom hjem med lille?

Selv har jeg en staffordshire bullterrier tispe, jeg er sikker på at hun kommer til å bli en ekte nanny-dog, allerede nå følger hun etter meg overalt, vokter over meg på en måte. Legger seg med haka på magen min.

Hadde en katt når jeg fikk nr 1. Han har sovet med meg i senga siden jeg gikk på ungdomskolen og hadde han i 10 år. Han var så kosete og snill med mini når han kom! Kom løpende når ham gråt og var egentlig veldig involvert [emoji7] Sov inntil han og lot seg bli lugget og klemt på når vi ikke fulgte godt nok med [emoji85] Han ble dessverre avlivet når han var 1 år.

Nå har vi en hokatt fra dyrebeskyttelsen og hun er ikke like kosete med han fordi det alltid er mye bråk der han er [emoji23] spennende å se når baby kommer [emoji7]

Vi har en ragdoll katt! Veldig spent på hvordan hun vil reagere, vet hun ikke liker barn generelt, men det gjør jo som regel ingen katter nesten (spesielt de som er fra 2 år og oppover), men hun er jo veldig rolig kosete diva katt, så tror kanskje det vil gå bra ved starten føler jeg.. Men hun er jo også veldig vandt med å få masse oppmerksomhet bare hun :D

Vi har 2 hunder og 1 katt som ikke har brydd seg noe om nr 1, så regner med det blir det samme med nr 2

Har to sibirske raskatter :) de er vant med snuppa vi har fra før, så tror nok ikke de vil reagere så mye mer :p

Nei dessverre :( samboer er allergisk mot ALT

Vi hadde hund før, han var så snill med mini, hun fikk lov til alt, samme med de andre barna i familien! Han passet på mini, om noen utenfor familien skulle holde eller om de skulle se i vogna. Og han lå alltid ved siden av hun om hun lå på gulvet dessverre så var mini allergisk, så vi måtte omplassere han men han har det supert hos sin nye familie, får fortsatt bilder og filmer fra de, 1 år etterpå liksom! Det er stas :-)

Vi har en hund. Da vi kom hjem med frøkna vår, så brukte bikkja de 2 første ukene til å ligge i et hjørne og pipe. Men så snart jeg var kommet meg såpass at jeg kunne gå tur med henne (ca 2 uker etter at jeg kom hjem), så ga det seg og hun har vært veldig snill og forsiktig. Hun liker barn og tålerer veldig mye i forhold hva barn kan finne på å gjøre, men samtidig er vi opptatt av å passe på at dattera vår skal lære seg at når hunden ligger i sengen sin, så skal hun få være i fred. Det er hennes "la meg være" sted. Tror at det skal gå lettere denne gangen.

Vi hadde hund før, han var så snill med mini, hun fikk lov til alt, samme med de andre barna i familien! Han passet på mini, om noen utenfor familien skulle holde eller om de skulle se i vogna. Og han lå alltid ved siden av hun om hun lå på gulvet dessverre så var mini allergisk, så vi måtte omplassere han men han har det supert hos sin nye familie, får fortsatt bilder og filmer fra de, 1 år etterpå liksom! Det er stas :)

Så bra det ordnet seg! Man blir jo så gladet i dyrene sine, så er veldig godt å vite at det nye hjemmet er et sted han blir tatt vare på :-)

Vi har en katt. Han er i grunn ikke spesielt glad i barna vi har selv om han har vokst opp med de. Tror ikke han gleder seg spesielt til en baby i hus heller så kan bli spennende. Han elsker meg da xsmile9

Vi har to fine hunder, en liten fårehund på snart 12 år (gamlefar) og lille kosemaskinfrøken på 1.5 år. :wacky:

Her i huset elsker vi dyr! :Heartred

Har en katt og to hunder!
Katten har kun vært interessert i meg under svangerskapet, aldri ellers.
Ene hunden har ligget på gulvet sammen med første mann, ville også ligget sammen med guttungen på fanget når han ble ammet. De to er veldig gode venner i dag 3 år etter.
Siste hunden har alltid vært redd for barn å trukket seg unna (chihuahua), men nå har han begynt å gå bort til guttungen frivillig å ønsker kos. Guttungen er også mest interessert i å kose med han her, da han andre ønsker for litt for mye kos og oppmerksomhet [emoji28]

Jeg har lyst på hund, mannen er redd vi blir bundet av hunden. Jeg mener det bare er å få noen til å passe om vi skal på ferie, eller sende den på kennel.

Vi har en valp, så jeg er glad det er noen måneder til babyen kommer. Kan nesten ikke vente til valpetennene faller ut!o_O

Har en hund og en hest. Hunden er glad i datteren vår på 16 mnd, men blir lei henne innimellom så vi må passe på at hun får være litt i fred [emoji28]

Back
Topp