Har dere dyr?

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Vi har 2 hunder og 2 katter [emoji4] drev aktivt med hundeoppdrett før, så har hatt på det meste 7 hunder hjemme [emoji12] men nå er det mer enn nok med 2 gamle damer ( snart 9 og 11 år) og to gale pusebrødre på snart 2år [emoji23]
 
Hund og katt :) Hunden bikker snart 12 år, men er fortsatt valp :p katta er et år, og utrolig slitsom ;)
Men verdens fineste selvfølgelig :)
 
Har en staffegutt på snart 6 år, men fremdeles 100% valp :p
 
De blir jo aldri voksne [emoji23]

Nei, tydeligvis ikke :hilarious: Han er heldigvis en sofagris når det bare er vi i familien hjemme. Men ute på tur hvis han ser noen og hvis vi får besøk, blir han spinnvill. Og siden han ser litt skummel ut er det derfor mange som ikke tørr å hilse. Men han er bare snill. Kan håndhilse litt med munnen og løper i ring rundt seg selv, men ikke noe værre.
 
Har en hund ❤️
 
Har to hunder som jeg trener, konkurrerer og koser med :p
 
Vi har 2 hunder og 2 katter [emoji4] drev aktivt med hundeoppdrett før, så har hatt på det meste 7 hunder hjemme [emoji12] men nå er det mer enn nok med 2 gamle damer ( snart 9 og 11 år) og to gale pusebrødre på snart 2år [emoji23]

Så kos med mye dyr ❤️
 
Har to Bichon frise tisper :) mor og datter på 4 år og vesla på snart 1 år :)! Blir spennende å se hvordan de reagerer på et nytt familiemedlem :)!
 
Planen var å få hund nå i sommer- schæfer fra brukslinjer , men det kommer jeg ikke til å orke nå.

Har også nettopp passet en hund i to uker- ordentlig gneldre hund- holdt oss våkne på natta. Så nå var det godt med en pause, spesielt nå som jeg er noe trøtt. [emoji33][emoji38]
 
Har en liten fluffy pusefnutt på 16 år som jeg elsker over alt på jord[emoji173]️ Hun passer godt på meg nå når bekymringer og angst herjer, og skjønner at noe er på gang[emoji7]
 
Back
Topp