Har dere dyr?

Vi har en katt og 2 gullfisk (og en ancistrus/sugefisk)

Katten har ikke noe navn egentlig.. Vi kaller henne bare Gamla, Pus eller Katt.. :P
de 3 fiskene har Vesla gitt navnene Plipp, Plopp og Plomma.

Jeg har en katt og han heter Lord N00bler :joyful:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    882,7 KB · Visninger: 35
Har tre katter - Pus, Tom og Lillegutt :) Nr 1 og 3 var egentlig bare kallenavn, men ble visst hetende det fast :P

Hund og katt :)
Bella er en Husky/Border Collie-mix på 3 år :)
Lara er gårdskatt som er ca 1.5 år gammel snart :)

Hadde to chinchilla guttene, men måtte gi de vekk når vi flyttet for å jobbe i utlandet...

To katter som er halvbrødre. Simba og Sesar.

to chinchillagutter som heter Alvin og Gizmo

og eldste har to rottejenter som heter sena og pinki

:)

En katt som heter pus. ;) Veldig originalt. Hun het egentlig Fresia da vi hentet henne, men falt oss ikke naturlig å si det, og automatisk ble det pus.

Ein katt som fekk navnet Rulle ❤️ Dessverre passar navnet veldig bra til han no, da han nesten kan rulla avgårde :P

Hvordan ser en sebrafisk ut??

Jeg har to katter.. En stor, langhåret en som heter Lillepus... Og en liten korthåret en som heter Fluffy.. Ganske ironisk igrunn :P

Jeg er såååå katteperson! Savner å ha katt..

Sebrafiskene er små, litt sølvfarget med striper. Eneste fiskene som er kjapp nok til å ikke bli spist av gullfiskene.

Vi skal levere de to gullfiskene våre i dyrebutikken for vi vil ha andre små med masse farger istedet. Og flere snegler :)

Gullfiskene driver å river opp blomstene og spiser på hverandre og greier. Litt lei av de.

Back
Topp