Har dere dyr som merker graviditeten?

Kattene skyr meg som pesten for tiden, lurer på om det er fordi jeg er gravid. Kan liksom ikke si jeg har vært involvert i voldsomme diskusjoner med dem og skapt dårlig stemning sånn sett! :laughing021
Hundene merker jeg ikke så mye på, kanskje den eldste, han er litt mer nær og har sluttet å hoppe på meg i det siste når han hilser (han er adoptert som 10- åring, bodd i husky-kennel hele livet og kan ingen ting annet enn å trekke, så han har ikke lært at det er uhøflig å sette labbebe i brystkassen på folk når han skal si hei).
 
Våres hund er litt merkelig rundt meg, ikke så ivrig og voldsom(veldig spretten og leke ung kar) Merker at han roer seg litt mer rundt meg, litt forsiktig på en måte. Men når vi var på besøk i går hos noen som har en rotveiler, måtte jeg le. Han holdt på å avsløre meg. Brydde seg ikke om gubben eller minien vår, men snuste som han var han på meg, og skulle kun ligge med hodet i fanget mitt :laughing025
 
Hunden vår merket det veldig godt da vi var gravide med førstemann for seks år siden. Hun passet veldig på meg hele tiden.
Etter som vi måtte la henne fare i sommer(12 år og syk), har vi skaffet oss katt. Eneste endringen jeg merker på han er at han skal kose mer, men det kan jo like gjerne være fordi vi kastrerte han en måned før jeg ble gravid.
 
Katten vår som kun vil være med mannen min legger seg nå inntil meg hele tiden!
 
Godt mulig o_O.. han "visste" også om det ble lillesøster/lillebror før vi var på ul.. har jo 50/50 sjans men godt gjort å "vite" riktig 3 ganger! o_O
Får høre hva han sier når nyheten slippes denne gang :happy:
Du trenger ikke å dra på ultralyd du da :hilarious:
Fortell meg om han har rett denne gangen også :D
 
Godt å høre :Heartred
Hunder blir dessverre fort tilsidesatt når det kommer en ny sjef inn i familien som krever mye oppmerksomhet:(
Han er en ordentlig godklump av seg ☺️ Hos oss vil han alltid være den første babyen vår ❤️ Han er adoptert fra shelter i Spania når han var 2 uker, så her skal han bli til den dagen han sier stopp ❤️
 
Han er en ordentlig godklump av seg ☺️ Hos oss vil han alltid være den første babyen vår ❤️ Han er adoptert fra shelter i Spania når han var 2 uker, så her skal han bli til den dagen han sier stopp ❤️
Herlig historie :love017 Håper han blir hos dere lenge :Heartred
Hvilken rase er han?
 
Katten vår fotfølger meg for tiden. Og vil ligge oppå meg. Vanligvis holder hun seg for seg selv.
 
Back
Topp