Har dere drukket alkohol?

sparkling

Forelsket i forumet
Før dere fikk positiv test, har dere drukket alkohol da?
Jeg var i 50 årsdag lørdagen og fant det ut mandagen når jeg var 4+3. Er så typisk for jeg har vært så forsiktig siden vi har prøvd, men det har tatt så lang tid å bli gravid at jeg nermest var innstilt på at jeg aldri kom til å bli det.

Jeg tror ikke det. Men jeg husker ikke skal jeg være helt ærlig.

Jeg var på fest når lille spire var 2 uker inni magen min (jeg uke 4). Sjekka med grav.test før jeg gikk på festen altså, men den var negativ (morgenurin)

nei :) .... holdt på med prøverør, så da drikker man ikke alkohol når man går på medisinene heller...

ja,desverre :( fant ikke ut at jeg var gravid før i uke 6,nærmere uke 7. litt treg,men hadde vært mye syk og innlagt på sykehus så tiden gikk i surr. har prøvd og bli gravid i over et år men ble aldri det,så sluttet og prøve og da skjedde det,men klarte ikke og koble at jeg var gravid før jeg ble dårlig. men etter at jeg fant ut at jeg var gravid har jeg ikke rørt alkohol,ikke klart lukta av det engang :)

Jeg drikker egentlig så og si aldri.. men jeg drakk på jobbtur ca 1 uke etter befruktning.. og da ca 1 uke før jeg fant det ut... drikker som sagt så og si aldri.. og det var snakk om 2 glass vin... men jeg tenker at det gjorde susen for egg-festingen jeg ;) hihi... siden det aldri har klaffet før samme hvor edru jeg er.. hehehe...

Jeg var på fest lørdagen før jeg testet positivt..tok en sånn test som man kan teste opptil 4 dager før ikm den lørdagen, og den var negativ. Det trodde jo jeg selvfølgelig på, ettersom det bare var 2 dager til ikm..mandag og tirsdag kom og ingen mens, testet positivt på onsdag. Var 3+5 da jeg var på fest.. Vet dette har skjedd med mange, så håper babyen ikke har tatt skade av det xsmile9

Ja, drakk et halvt glass rødvin kvelden før den dagen testen ble positiv noen timer etter utgått tid.
Ble bare et halvt glass pga jeg syntes rødvinen smakte så rart/ikke godt.

Begynnte da å få en liten mistanke, da samboeren min sa at han syntes rødvinen var helt normal.

Men når eggløsningen var drakk jeg faktisk hver dag. Var i syden og drakk øl til maten hver dag. (aldri full, men drakk en øl hver dag) Så syden, øl og avslapping er tingen for å bli gravid... hehe

Hos oss har det klaffet ganske fort hver gang, så bestemte oss for at jeg skulle holde meg unna alkohol. Drakk sist 12. September, dag 2 av syklusen. Vi var på ferie i Tyrkia, så måtte jo ha noen drinker:) Men hadde vi brukt lang tid, hadde jeg nok valgt å drikke til noen dager før eggløsning ihvertfall. Men svært sjeldent jeg drikker uansett, må igrunnen skje noe spesielt.

spiste både brie og drakk alkohol før jeg testet positivt. men var ca to dager etter befruktning eller noe sånn, så tror ikke det har noe å si. :) nå drikker jeg til vanlig relativt ofte ( til å ha to barn) men drikke liten mengde :) så hadde vel tre øl til ost og kjeks :( helt normal kombinasjon for de som ikke drikker vin ) :p

Jeg drikker så og si aldri, men 4 dager etter befruktning, så var vi i bryllup. Siden vi hadde prøvd i 8-9 mnd, så tok jeg sjansen på noen glass vin til maten. Egentlig helt fjernt, siden jeg fint kunne latt være å drikke uten at noen hadde lurt; jeg er ofte sjåfør jeg! Men når det først er gjort, så er det ingenting jeg bekymrer meg for :)
Kunne aldri drukket etter å ha fått positiv test da!

jeg drakk den 7 september,og i følge babyverden skjedde unfangelsen 6 september. ca 6 cider.Så var jeg på jentetur til london helga etterpå.Da drakk jeg 2 cide og en strawberry ett eller anna drink. Skulle i utdrikkningslag den 22 september,og når mensen ikke hadde kommet da(fikk den sisst 21 august) så tok jeg ingen sjangser og tok en test,å den var veldig positiv, så da blei det 8 cider med eplemozell oppi,og 2 madfish med lovebrus oppi.Funka fint det :angel4

Gjorde det samme sist gang jeg ble gravid, drakk lørdagen testet positivt mandagen. Men da fikk jeg beskjed av legen at de aller fleste rakk å drikke alkohol eller spise noe de ikke kunne spise før de fant ut at de var gravid og det gikk mest sansynlig fint siden vi ikke deler blod før i uke 4-5. Spiste jo masse spekemat da det var koldtbord i 50 årsdagen også..iik!

Back
Topp