Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hehe, Kuli er bra, også kommer de i 3pk.. :-) Drakk ca 970 bokser Solrik med førstemann :-) Dyrt i lengden. Men gud, så godt :-)
Dette svangerskapet er det ingen cravings enda... Går mest i frukt og yoghurt. Stort sett for kvalm til så mye mer... Nyter det så lenge det varer. Med nr1 spiste jeg alt jeg kom over... Resulterte i +23 kg :D Herrrlig! ;-)
Jeg har ikke noen dille (enda) og hadde det ikke med første mann heller. Håper jeg slipper noen spesielle lyster, i hvert fall usunn lyster. GIkk opp 13 kg sist å det hadde vært greit å klare seg med maks 15 kg denne gangen.
Tjaaa, kan vel begynne å si at grønne (kjempesure!!) epler og mandaringer/appelsiner begynner å bli litt dille. Og så har jeg alltid lyst på spagetti med kjøttsaus til middag ;)
Jeg har ingen fast dille:P Det forandrer seg hele tia.. Nå for tia er jeg veeeldig hekta på klementiner!! MÅ ha det, og 1, 2 eller 3 er ikke nok når jeg først setter i gang! :P
Men det husker jeg at jeg var hekta på med førstemann også på denne tida av året!
Ingen cravings ennå, men drikker mye appelsin juice da. Men det er fordi
ingen annen drikke smaker godt!
Sist drakk jeg mye solrik, men hadde ikke dilla på det. Husker ikke at jeg
hadde noe spesielt som jeg måtte ha heller.
Mat generelt, mest fordi jeg føler meg konstant sulten. Bare går og venter på at det skal komme noen sære greier i hodet på meg, men jeg kan til dags dato ikke med hånden på hjertet si at jeg har merket noe av noe graviditet bortsett fra en positiv gravitest og ligamentsmerter, som jeg hadde av og til før jeg ble gravid og, om jeg strakk meg på feil måte.
All mat er bare nam nam uansett... er skikkelig matvrak. Men med drikke så måååå jeg ha Mozell, akkurat som ved forrige graviditet. Liker det ikke til vanlig, men nå er det det beste i hele verden :)