Har dere det sånn?

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Er sikkert jeg som er rar, men jeg liker IKKE å reise fra ungene...

Eller misforstå meg rett jeg liker å kunne være bare meg å sambo, men jeg liker ikke å sette meg for eks i en bil uten ungene.

Hva hvis det skjer noe med meg åsså har jeg dem ikke med meg... Gud høres forferdelig ut når jeg ser ha jeg skriver, vil selvsagt ikke at de skal utsettes for den samme ulykka som meg, men jeg vil heller ha dem med meg om det skjer noe.

Samme om noen har dem i bilen uten at jeg er med....
Hva om det skjer noe med dem uten at jeg er der....

Vil ikke miste dem å jeg vil heller ikke at de skal miste meg....

Som nå jeg å sambo reiser til Trondheim for en shopping tur å hotell, men jeg bekymrer meg å gruver meg til å kjøre uten å ha ungene med meg...

Gud jeg er rar!
Å bare for å ha det sagt så er det andre som får ha ungene i bil[8D]
Å jeg kjører uten dem[8D][8D]

Tenkte aldri sånn før jeg fikk ungene...

jeg var sånn når odin var bitteliten baby og avhengig av pupp.
nå er jeg ikke sånn, fordi det har gått over når jeg har "blitt vant til" å være uten han. Jeg har rett og slett ikke noe valg siden jeg er alenemor, bf må jo få ha han! Men merker jeg har vonde følelser når jeg er usikker på om han har det bra uten meg (f.eks. i bhg).

du har jo fått leon sebastian også som ikke er så stor enda... tror det er instinkt og hormoner hos mødre som styrer det der. babyer er jo fra naturens side avhengig av morens tilstedeværelse for å overleve, derfor er vi programert til å ha ungen hos oss...

Jepp! Vil heller ha de med meg enn å reise uten i tilfelle noe skulle skje..[:)]

Nei, kan ikke si at det plager meg.
[;)]

.

Det har jeg 0 problemer med.

Er titt og ofte i oslo i noen dager uten Magnus,
vet han koser seg med pappan sin og søsknene, har ikke dårlig samvittighet for at jeg koser meg
uten heller.

Savner han selvfølgelig, men han trenger litt pappatid og [:)]

ORIGINAL: Lillamumi

Det har jeg 0 problemer med.

Er titt og ofte i oslo i noen dager uten Magnus,
vet han koser seg med pappan sin og søsknene, har ikke dårlig samvittighet for at jeg koser meg
uten heller.

Savner han selvfølgelig, men han trenger litt pappatid og [:)]

Er ikke det jeg har synes er vasnkelig, helt greit at andre har dem, men det er akkurat den bil greia jeg virkelig ikke liker....

Back
Topp