Er sikkert jeg som er rar, men jeg liker IKKE å reise fra ungene...
Eller misforstå meg rett jeg liker å kunne være bare meg å sambo, men jeg liker ikke å sette meg for eks i en bil uten ungene.
Hva hvis det skjer noe med meg åsså har jeg dem ikke med meg... Gud høres forferdelig ut når jeg ser ha jeg skriver, vil selvsagt ikke at de skal utsettes for den samme ulykka som meg, men jeg vil heller ha dem med meg om det skjer noe.
Samme om noen har dem i bilen uten at jeg er med....
Hva om det skjer noe med dem uten at jeg er der....
Vil ikke miste dem å jeg vil heller ikke at de skal miste meg....
Som nå jeg å sambo reiser til Trondheim for en shopping tur å hotell, men jeg bekymrer meg å gruver meg til å kjøre uten å ha ungene med meg...
Gud jeg er rar!
Å bare for å ha det sagt så er det andre som får ha ungene i bil[8D]
Å jeg kjører uten dem[8D][8D]
Tenkte aldri sånn før jeg fikk ungene...
Eller misforstå meg rett jeg liker å kunne være bare meg å sambo, men jeg liker ikke å sette meg for eks i en bil uten ungene.
Hva hvis det skjer noe med meg åsså har jeg dem ikke med meg... Gud høres forferdelig ut når jeg ser ha jeg skriver, vil selvsagt ikke at de skal utsettes for den samme ulykka som meg, men jeg vil heller ha dem med meg om det skjer noe.
Samme om noen har dem i bilen uten at jeg er med....
Hva om det skjer noe med dem uten at jeg er der....
Vil ikke miste dem å jeg vil heller ikke at de skal miste meg....
Som nå jeg å sambo reiser til Trondheim for en shopping tur å hotell, men jeg bekymrer meg å gruver meg til å kjøre uten å ha ungene med meg...
Gud jeg er rar!
Å bare for å ha det sagt så er det andre som får ha ungene i bil[8D]
Å jeg kjører uten dem[8D][8D]
Tenkte aldri sånn før jeg fikk ungene...