Har dere det bra?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Håper formen deres er god :-)

Hva merker du er annerledes med kroppen?

Her er kvalmen satt inn for fullt.. Så dagene går i soving og spye. Men vet det går over om noen uker, så det holder jo motet oppe ;)

Formen er helt grusom og har vært det siden uke 5. Er nå 7+5 og synes det bare blir verre og verre...

Her begynner formen å stige. Heldigvis! :)
Kjenner en veldig hard kul i magen nå og jeg takler at noe strammer over babykulen.

Er snart 12 uker kvalmen er borte,men bekkenløsninga er ille. Vært veldig dårlig i svangerskapet men greier ikke å klage!! Så lykkelig over å være gravid,og tenker på alle de som ikke kan bli. Jeg er ikke i arbeid Pga sykdom og smerter fra før, så er j vant til dårlig form og lavere aktivitetsnivå enn andre:)

Har det veldig bra! :) Kroppen er mye sulten, kvalm, jeg har metallsmak i munnen,brystene verker,har luktesans som er ekstrem og er selvsagt veldig trøtt. Men nyter det å kjenne symptomer, selv om jeg kan bli litt lei innimellom, men det er så betryggende å kjenne at kroppen jobber.

Her er kvalmen intens og jeg har fått kvalmestillende piller, for å klare å holde på magen. Har vært sykemeldt siden 29 januar og er først og fremst sykemeldt frem til 28 februar. Håper det snart går over :)

God bedring til dere andre, som sliter med det samme :)

Formen er grei. Har ikke hatt andre plager enn at jeg er veldig trett.. Men jobber som normalt for det...

Kvalmen har dratt sin vei, så nå er det bekkenløsning og hodepine som har tatt over..men er også glad for å kjenne symptomer, så skal ikke klage :-)

Back
Topp