Har dere dessert etter middag?

smash

Forumet er livet
VIP
Vi har vel det et par ganger i uka.. Da er det enten is eller karamellpudding. Nam!

Nei, aldri [8|]

har vært inne på tanken om å begynne en gang iblant. Dessert minner meg av en eller annen grunn om mormor

Nei.. Måtte tenke nå. Sist gang vi hadde det var vel på julaften [:D]

nei vi har aldri dessert !

kanskje hvis vi har middagsgjester, men aldri ellers...

bare hvis vi har gjester til middag.
men i helgen spiser vi godteri etter middag da[:)]

Nei de e skjeldent, bare når vi e på besøk me bestefoledre i helge å slik der bruka dei å ha dessert: ) Men her hjemme blir de en god middag på lørdagane å så godis på kvelden: )

Har dessert på søndager [:)]

nei,har vi aldri hatt. Blir bare eventuelt godteri da på lørdag...
Men vet andre som har det, ofte svigermor har det.

Ikke direkte etter middag. Hender vi har kaffekos en stund etter, og da er det litt kjeks. Eller kake, om vi har gjester.

Ellers er det frisk, oppskjært frukt tilgjengelig etter middag om noen vil ha det.

Dessert er sjelden hos oss. Kaaanskje en søndag i ny og ne, eller på spesielle dager.

Syns det er så koselig med dessert! Jeg er ikke så glad i det rett etter middagen, men ungene elsker det!
Og de spiser alltid opp maten, og de eter alt av grønnsaker ++ så da syns jeg det er greit med dessert:)

Nei, aldri. På julaften og nyttårsaften og andre "stordager" så er vi som regel samlet med familie og der får vi jo.

Nei, da hadde vi nok dødd av fedme by now, alle sammen [8D]

Neida, men det er ikke noe noen av oss er vokst opp med, så det faller seg liksom ikke naturlig.

Nei, det har vi aldri :) Kun når vi er/har i selskaper

nei, blir nok søtt i helgen[:)]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Av og til på søndager[:)]

Har av og til. Pleier å ha is, karamellpudding, sjokoladepudding, tynne pannekaker med krem og sjokoladesaus ol.

Kanskje 2-3 ganger i året [8|]

Fikk veldig lyst på dessert nå da [:D][8D]

en skjelden gang innimellom.. har vi middags gjester.. så har vi omtrent alltid dessert[:)] blir enten is.. vaffler.. hmm.. eplekake.. spørs hva vi spiser[8D]

ellers har vi alltid litt småkaker/ kjeks/ sjokkis på bordet hvis vi får kaffebesøk[;)]

Vi har det fast etter fiskemiddag[8D] så minst 1 gang i uka, men hender vi har det utenom det også.

Back
Topp