har dere delt nyheten med noen enda?

ballah

Glad i forumet
Har så lyst å dele dette med noen, men er usikker.. Er jo så tidlig enda. Har dere delt graviditeten med noen enda?

vi har delt det med besteforeldre, søsken og dems samboere, og så har jeg sagt det til tre venninner=)
Er såååå vanskelig å ikke fortelle no! :P

Vi har sakt det til ganske mange... Da de fleste vet at vi har habituell abort...

Jeg har ikke sagt det til noen:) Det er veldig fristende, men vi håper at vi skal klare å holde oss til uke 12:):)

Jeg har sagt det til to venninner, og min lillebror[:)][:)][:)] Kommer til å fortelle det til flere etter hvert...garantert før 12 uke...Gjorde det sist også...og angrer ikke ett sekund på at jeg fortalte det, selv om jeg mistet...var mye bedre å ha de jeg bryr meg om rundt meg da, i steden for å skulle skjule hvorfor man er lei seg...

ORIGINAL: click

Vi har ikke sagt det til noen for har tenkt å holde lenge på hemmeligheten denne gangen[:D]

Angrer egentlig veldig på at ikke jeg har sagt det til bestevenninnen min, for med den siste ukes blødninger og usikkerhet, er det forferdelig tungt å ikke ha noen å prate med det om[:(]

Vi er her vet du....vet det ikke er helt det samme, men gjør vårt beste....

jaaaa.....alle vennene mine her inne....hihi [:D] Ellers ingen enda

Jeg har fortalt det til Mamma mine søsken og min svigersøster og 2 venninner, min samboer vil fortelle det til sine foreldre selv og det er jo forståelig [:)]

nå har jeg snakket litt med sambo, og han vil vente litt... Han synes vi skal si det til alle foreldrene våres samtidig, og sier vi det til svigermor, vet alle det 10 min etterpå. Dermed venter vi nok til uke 12. Er jo litt forståelig da. Er så kjedelig om foreldre får vite det gjennom andre.

ORIGINAL: ballah

nå har jeg snakket litt med sambo, og han vil vente litt... Han synes vi skal si det til alle foreldrene våres samtidig, og sier vi det til svigermor, vet alle det 10 min etterpå. Dermed venter vi nok til uke 12. Er jo litt forståelig da. Er så kjedelig om foreldre får vite det gjennom andre.

Hu må jo skjønne at hu må holde kjeft om det til uke 12 hvis dere velger å si det før. Det skjønner hu vel??
Mamma er litt av ei skravlehøne, men hu er pent nødt til å holde munn noen uker til[;)][;)][;)]

eh....kjenner igjen det med svigermor, bare at her er det mamma, forrige gang fikk jeg ikke fortalt det til søstern og brodern en gang, hu ble jo helt gal....ringte rundt å fortalte alle. Så vi venter pent enda [;)] men vet jo at hun bare mente godt da

Har ikke fortalt det til noen ennå. Er vanskelig å holde tett, men vi klarte å vente til uke 10 med forrige, så skal se om jeg klarer det nå også. Holder tett for vi er redd det skal gå galt.

Har sagt det til to venninner, som jeg vet ikke sier noe, og så har jeg sagt det til mine to sjefer på jobb, tenker det er greit at de vet det, mtp uggen form, evt fravær o.l, og en kollega som jeg også stoler 100% på [:)] Klarer ikke å holde det helt hemmelig nei...[;)]

Har to venninder som vet det.
Men resten får vente til uke 12[:D]

Vurderer å fortelle sjefen min det, siden jeg har blitt så veldig kvalm...
Klarer ikke dra så mange unnskyldninger for å være uggen på jobb og måtte bli hjemme i lengden.

Jeg har sagt det til 2 jobbvenninner og til sjefen.. Vi håper å klare å holde oss til 12 uker til resten, men fytti katta så vanskelig det er.. Gleder meg aller mest til å fortelle det til eldstejenta på 5

Har sagt det til ganske mange. Vi har vært på dette stadiet før, og har lært at det faktisk er utrolig godt for oss å ha mennesker med oss både i gleden av den lille i magen og de gangene vi har hatt behov for menneskene rundt oss når det har gått galt. Vi har likevel valgt å ikke fortelle det til ungene våre (vi har en hver), da vi ikke ønsker at de skal glede seg om det ikke går bra. 

Meeen... Denne gangen skal det gå bra [:D][:D][:D]

Back
Topp