Har dere delt den gledelige nyheten?

ønskersåmye

Flørter med forumet
Har dere med termin sept/okt delt den gledelige nyheten med familien og venner? Og evt hvor langt var dere da dere fortalte det? :) Vi er i uke 11+3 men har enda ikke sakt noe til verken min eller han sin familie. Er kun 3 på jobb som vet det, siden de var så dødelige nysgjerrige etter behandlingen. Ellers hadde jeg ikke sakt noe til noen!!! Har dere fått litt mage og hvordan er formen deres? :):):)

Jeg fortalte det til alle jeg kjenner på testdato.. He he :) jeg er veldig opptatt av åpenhet rundt prøverørsbehandling. Konsekvensen av dette er jo at alle mine venner og kollegaer visste om forsøket, så da kunne jeg like greit fortelle det :) eneste vi venter med å si det til er 4 åringen vår :)

Fortalt til de aller fleste :)

Fortalte det til de fleste...men kun sjefen på jobben som vet :) Så gleder meg til å fortelle der i uke 12...forhåpentligvis da formen er bedre og jeg kan begynner å jobbe igjen. <3 Vi har vært ekstremt åpne pga dette er prøverør :)

Har ikke delt den ennå,venter til de magiske 12 ukene:-)

Vi har ikke fortalt noen det. Men jeg er også bare 6+6. Ingen vet om forsøket denne gangen heller. Vi har vært igjennom to runder tidligere, hvor vi var veldig åpne om alt. Men denne gangen har spesielt jeg hatt ett behov for at det har vært vår greie. Det koster litt å være åpen også, samtidig som jeg ser at det også har gitt mye. Nå tenker jeg at jeg først vil komme igjennom ultralyden om halvannen uke, så kommer det til å gå noen uker til før de får vite noe. Vi har tenkt å samle familien her hos oss og overraske de litt. :) men det har blitt mange rare skrøner ut av dette altså ettersom jeg har vært sykemeldt lenge nå.

For å ha sagt det, så bestemte jeg meg tidlig for at jeg uansett ville fortelle alt etterhvert - uansett utfall, men akkurat denne gangen har jeg hatt behov for å fjerne alle forventninger og fordøye alt selv først.

Sent from my iPad using BV Forum

foreldrene mine vet det og ei god venninne...ellers ingen..
men skal vel snart ut med det til de aller nærmeste nå først... for meg er det ikke noe som heter "de magiske 12 ukene"

Sist gang klarte vi ikke holde det hemmelig lenger da vi var nesten 8 uker etter første UL. Men da vi "outet det" hadde ironisk nok visstnok hjertet til den lille spiren stoppet.. Denne gangen vet nærmeste familie og nærmeste venner det. De har jo fulgt oss på den lange veien mot ønskebarnet, og har derfor vært tett innpå gjennom hele prosessen. Men denne gangen outer vi ingenting for andre føre vi er ca 4 mnd. Om vi er så heldige å komme så langt.. <3

Back
Topp